Gå til innhold

Brukte dere bæresele til nr 2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg får behovet, spørs vel hva unge jeg får... Brukte det ikke med nr 1..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte litt BabyBjørn til de to første, men fikk så vondt i skuldre og rygg av det at jeg brukte det minst mulig. Nå med nr 3 har jeg prøvd sjal og MeiTai og det er jo en helt annen verden så senest i dag gikk jeg i godt over en time i skogen (kommer meg ikke frem med vogn der!) på tur med mini på 9,5 mnd i MeiTaien. Veldig glad jeg har den, greit å komme seg ut litt i ulendt terreng også :-)

Skrevet

Hadde Baby Björn til eldste, den tråkket far rundt med.

Har Mei Tai til babyen, den er fin.

Hadde bæresjal også, men det hatet hun.

Skrevet

Har brukt til alle mine, litt BB og helst sjal med nr 1, var så lenge sia at alt det nye som er å få kjøpt i dag ikke fantes på markedet den gang da her i hvertfall....så har jeg børt i ringslynge og ergo de to minste :-)

Anbefales!

Skrevet

Har en bb som ligger i skapet som vi brukte til litt til snuppa, men den er jo forferdelig å bære i om du må bære mer enn 15 min.

Vi brukte den vel to ganger til knøttet før vi oppdaget sjal og mt... en helt annen verden åpnet seg.

Pappan elsker forresten sjalet og knyter det på helt selv *stolt*

Skrevet

Nå har eg bare ei enda da, men er helt sikker på at eg kommer til å bruke sjal og meitai til neste og neste og neste og, uannsett hvordan unger det blir;) Alle unger har godt av å bli bært!

Skrevet

Brukte BB til førstemann, men er ganske sikker på at det blir et eller annet annet bæretøy til neste, som forøvrig kommer når den kommer... Ehh?? Skjønner??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...