Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 ei venninne av meg ringte til meg nå, og hun spurte om man må vente helt til da man skal ha mensen for å finne ut om man er gravid? evt når kan hun teste seg? :-) Takker for svar :-D skal sende det videre til henne
**Min nydelige Milla** Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg testet meg et par dager før jeg skulle hatt mensen.. Ca 10-12 dager etter jeg hadde hatt sex.. Den slo da ut positivt, ikke sterkt, men positiv.. Blir jo bare sterkere og sterkere.. men tror man kan teste 2-3 dager før man skal ha mensen..
Anne-B. Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Man kan teste den dagen man skulle hatt mensen, men dette er forskjellig fra person til person.
Kjærlighet <3 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Om en tester før forventet mens kan en få negativt selv om en er gravid. Tester en positivt er en gravid.. På en del tester står det at en kan teste fra tre dager før forventet mens. Jeg testet to dager før, fikk positivt. Men med nummer to testet jeg ikke positivt før 7 dager over forventet mens., :-)
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Det jeg tenkte meg, da skal jeg rapportere det vidrere til henne.. takk damer:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå