Vår tur :) Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 VARMT!! Flere som synes kroppstemperaturen er over komfortabelt nivå for tiden? Termin i slutten av mai og sjeleglad jeg ikke skal gå gravid i sommervarmen. Noen gode tips for å få ned tempen, uten å fryse ut den vordende pappa? Noen med erfaring som kan si om varmen vil holde seg, falle eller ta seg opp etterhvert som termin nærmer seg?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Varmt har det vært i laaaang tid for meg nå. Jeg har ikke termin før 20 juni så tror dette skal bli en svett vår ja :-p Har ikke blitt bedre, men jeg har minimalt med klær på meg. Langermet genser går bare ikke lengre... Ta deg 1 min ute på trappa eller verandaen når du blir som varmest...
amk1 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 hehe, sånn er det her også.. varmt, varmt, varmt. Har termin 23 april,
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg har vært sånn siden 4mnd..fryktelig plagsomt...plutselig bare renner det her..holder på å svette ihjel..så for min del har det ikke blitt bedre jo nærmere jeg kommer,har 16 dager til termin...
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Min erfaring er desverre at man blir bare varmere ettersom termin nermer seg... Når det blir for ille pleier jeg å tygge isbiter Det hjelper en liten stund, også er det jo sååå godt! Skikkelig smaken på isbiter for tiden!
Janiks 2 barns mor :D Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Svetter som en gris jeg også... Må si jeg fikk mange blikkda jeg var innom butikken i bare t skjorten og kjøpte is i dag mens de fleste andre gikk rundt i tjukke jakker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå