Gå til innhold

Det er så ..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

VARMT!! Flere som synes kroppstemperaturen er over komfortabelt nivå for tiden? Termin i slutten av mai og sjeleglad jeg ikke skal gå gravid i sommervarmen.

Noen gode tips for å få ned tempen, uten å fryse ut den vordende pappa?

Noen med erfaring som kan si om varmen vil holde seg, falle eller ta seg opp etterhvert som termin nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Varmt har det vært i laaaang tid for meg nå. Jeg har ikke termin før 20 juni så tror dette skal bli en svett vår ja :-p

Har ikke blitt bedre, men jeg har minimalt med klær på meg. Langermet genser går bare ikke lengre... Ta deg 1 min ute på trappa eller verandaen når du blir som varmest...

Skrevet

hehe, sånn er det her også.. varmt, varmt, varmt. Har termin 23 april,

Skrevet

Jeg har vært sånn siden 4mnd..fryktelig plagsomt...plutselig bare renner det her..holder på å svette ihjel..så for min del har det ikke blitt bedre jo nærmere jeg kommer,har 16 dager til termin...

Skrevet

Min erfaring er desverre at man blir bare varmere ettersom termin nermer seg...

Når det blir for ille pleier jeg å tygge isbiter ;) Det hjelper en liten stund, også er det jo sååå godt! Skikkelig smaken på isbiter for tiden!

Skrevet

Svetter som en gris jeg også... Må si jeg fikk mange blikkda jeg var innom butikken i bare t skjorten og kjøpte is i dag :) mens de fleste andre gikk rundt i tjukke jakker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...