Gå til innhold

Frisør spørsmål


venus75

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er skadelig å stripe håret når man er kommet så langt i svangerskapet?

Leste i ett eller annet gravid blad at man ikke skulle bleke eller stripe håret de første ukene i allfall av svangeskapet...

Men nå har altså behovet for noen lyse striper meldt seg :-) og jeg lurer på om noen vet noe om dette.

Sjekka med noen frisører som svarte veldig forskjellig.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har time til striping og klipp 3 uker før termin. Var ikke noe problem det, men det kommer sikkert an på om det er amoniakk i fargen som frisøren bruker. Der jeg går bruker de ikke det, så det var ikke noe prob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke er så skadelig om du gjør det en gang i ny og ne, de har krav om gode utsug på salongene nå og det er værst idet de blander blekingen. jeg har stripet håret tre ganger til nå og det blir ihvertfall en gang til like før fødsel.

det er godt å føle seg litt vel. når du har født er det ikke så godt å sitt i frisørstolen så lenge, pluss babyen bestemmer når det vil ha mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som frisør, står oppi farge og bleking hver dag. legen har sagt at det ikke er noe problem, så da regner jeg med at det ikke er farlig for de som bare er innom en gang i blandt heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar!

Jeg skal jammen bestille time i dag. Er fryktelig lei av min farge nå!

Jeg er blond av natur - men får den kjedelige vinterfargen som bare ser "kommune" ut.

I tillegg har jeg noen røde striper som er blitt kjipe i fargen som og er mer eller mindre "kommune" ut...

Blir godt å bli frisket opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...