Gjest sug lut satan i toern Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hva er det som tilsier at du slipper alle sure miner bare fordi du er uten ryggrad? Eneste forskjellen er at du ikke kan identifisere hvem minene tilhører, selvsagt, og kan ta en struts på akkurat den.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 er mindre sure miner på de andre forumene nå, har du ikke lagt merke til det "sug lut satan i toern" ??
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 At man sprer møkka vil ikke si at det mindre møkk.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hmm...er du her inne og da?? Ønsket du ikke at vi kom oss over på et annet forum? Du må gjerne bli:-) Hei hei så lenge, lille venn.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Der tar du feil, jeg har aldri ivra for å fjerne knappen på kranglesida, bare at de som skulle pisse anonymt på skravlere gjorde det et annet sted enn på krangle.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 su lut dama... nå sprer man jo ikke møkka, men samler det på ett forum, nemlig dette, så jah, da er du vel riktig sted:P
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Liker du det fortsatt???????????????????+ =)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 For min del hadde jeg ikke sittet på forumet om jeg ikke likte det.. Så det så...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 Hva skjedde egentlig med satan i toern? Sugde han lut? Var det i tilfelle tilfredsstillende? Nådde det klimaks? Fikk hun noen gang ønsket sitt oppfylt? En setning etterfulgt av mange uleste kapitler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå