Vannmann35 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Dvs. er det vanlig at man forteller litt om seg selv og hvordan vi møttes, slik at presten sier noe om dette? Husker ikke hvordan det har vært i de kirkebryllupene jeg har vært i...
Mamman til Mari Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Det har vært litt opp og ned i de bryllupene jeg har vært i, stort sett ikke vært særlig personlig synes jeg. På samtalen spurte presten ikke oss om noe sånt, bare litt om hvorfor vi ville gifte oss. Nå kjenner vi presten litt fra før, men ikke så godt at han vet hvordan vi møttes for å si det sånn.... Har vært i et bryllup hvor presten var veldig personlig. Det var kjempehyggelig. Men der tror jeg presten var venninne med bruden.
kokelimonke Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Synes også jeg husker presten sier noen "personlige" ord om paret, men særlig i dybden går h*n vel ikke..
Slæsh84 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hos oss snakka presten litt om oss. Me hadde en samtale me presten der me fortalte litt om oss selv,koss me møttes osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå