*H* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 hvem skal dere ha som faddere? syns det er så vanskelig, vi har liksom ingen som "passer" helt...
*Super*Mamman* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Denne gangen blir det farmoren og farfaren som skal være faddere. Enkelt og greit!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Søsteren min, ei venninne av meg, svoger og svigerinne :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Foreløpig har vi ikke pratet så mye om det egentlig... Men yngste søsteren min er selvskreven:-) Jeg har tre søsken og dem har i tur og orden vært fadder for hvert sitt tantebarn... Til nummer en hadde vi en onkel og tante av meg, eldste lillesøsteren min og en venninne av meg. Til nummer to hadde vi en kompis av maannen min, det ene søskenbarnet mitt samt hans da forlovede (dem er gift nå) og lillebroren min. Grunnen til at "min" side er overrepresentert er at de fleste på hans side ikke er døpt eller står i statskirken, og da kan en ikke være fadder.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jo,det kan man. Jeg er fadder men hverken døpt eller medlem av statkirken.
*H* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 hmmm... vi har skilte foreldre, dvs. 4 par foreldre. Svigerfar er uaktuell (vi er begge enige) så da tar vi ikke min far heller for at det skal være rettferdig. vi har hver vår lillebror, men de er noen år yngre, dvs. 18 og 19 år, og ingen av dem har noe "stabilt" liv. Vi har ingen gode felles venner, så ev. bare en venn på hver vår side. alle er single, så det blir liksom ikke noen par... baah kan man ikke bare drite i faddere?? hehe.. nei huff..
gullegget Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Til nummer en: Min bror, min venninne, hans søster og kompis. Nr to: Mine to kusiner, en venninne og kompis. Nr tre: Mine to kusiner, hans bror og mamma.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Denne gangen blir det vanskelig, har ikke bestemt oss enda..Hadde alle tantene pluss mormoren til nr 1, så har liksom brukt opp de fleste.. mulig vi spør noen gode venner eller søskenbarn av oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå