mamamamamamama Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hvem kjøper disse da??? Ligger en GUCCI (?) sele til salgs på finn. Vet det er et dyrt merke, men likevel..... Tror mannen min hadde fått hjerteinfarkt viss jeg hadde kjøpt den..
Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 For alt vi vet, kan den også være fake...hehe
mamamamamamama Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 står oppgitt serienummeret på den, så det går vel an å sjekke viss man VIRKELIG vurderer å kjøpe.... har sett en til salgs før til ca samme pris.
Ajam Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Alvorlig talt.. Måte på hva man bruker penger på. Men noen har kanskje nok av dem..
mamamamamamama Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 det er nok desverre riktig pris, svindyre greier. ser jo ikke behagelig ut i det hele tatt med skinnsele.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Det hender jeg blir seriøst forundret over hva folk bruker penger på
Topia Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Øøøøøøøøhhhhhh. Hjerteinfarkt hadde jeg sjøl fått dersom jeg kjøpte noe sånnt til den prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå