Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg har aldri vært utro og har ingen planer om å være det heller, men tenker av og til når jeg leser diverse tråder om dette her inne at skulle jeg noensinne vært det og involvert telefonen så hadde jeg i det minste SLETTET alle sms jeg både mottok og sendte fra en evt elsker! Av og til lurer jeg på om disse mennene deres enten er regelrett dumme som beholder meldingene eller faktisk "vil" bli oppdaget? Altså gidder ikke bry seg med å skjule sporene sine fordi de egentlig vil ut av forholdet men ikke orker/tør være den som tar det opp?
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Man kan begynne å lure noen ganger. Skulle i det minste forvente at folk har IQ nok til å klare å slette meldingene fra elskeren eller elskerinnen..
Tjobing! Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Du vil nok bli overrasket over hvo mange som faktsik er utrolig dumme. Så har du de som driter i om det blir oppdaget, kanskje faktisk håper det. Og de som er arrogante nok til at de tror de slipper unna med alt, og aldri tror at partneren vil tørre å snoke/finne ut noe.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hm ja, glemte det siste alternativet, de som er for arrogante og egoistiske til å bry seg. Uff, fatter ikke at noen kan oppføre seg slik jeg. Eller jo, under noen veldig speiselle forhold kan jeg ha en viss forståelse for det, men ikke sånn "normalt" sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå