Gå til innhold

Parkdress/overall merke å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å bli tid å skifte ut den tjukke dressen.

Noen som har en dress med for som ikke er så dyr å anbefale? Må være forsterkninger på rompe, knær og sånt.

Kjøpte Ellos sin ifjor og var fornøyd men de var så små på størrelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jo vært superfornøyd med troll sine jeg da, har hatt både reflex og play i tillegg, men ingen slår troll i mine øyne. MEN det er jo mer en helårsdress... Siden den har avtagbart for osv, også koster den en del. Slitesterk, vanntett og lett, men dyr ja.

Vi har hatt en HH dress som vi ikke har betalt så mye for. 350 tror jeg. Den har forsterkning bak og på knærne, og har holdt godt. Riktignok er den ikke så mye brukt da, siden den har vært en dress som vi har hatt hjemme bare, men den virker god nok som parkdress. Og prisen er overkommelig. Romslig i str.

Skrevet

Er helt enig med at TROLL er desidert den beste dressen!! Har en slitestyrke som er helt utrolig. Har Troll dressen nå til min eldste gutt på snart 8 år. Og den er blitt brukt i 2. sessonger og holder en 3. da han ikke har vokst ut av den(kjøpte den litt stor og de er store i str). Den ser man ikke at er brukt engang,så jeg invisterer heller i en slik dress til minstemann også om ett par år. I år gidder jeg ikke da han er så liten,men ANBEFALER TROLL på det sterkeste slik som hun over her gjør!:)

Skrevet

Jeg har kjøpt troll vårdress,har ikke prøvd den enda. Kom best ut i test,så kjøpte den. Har reima vinterdress og er kjempe fornøyd med den,tipper vårdressene er bra også:) Troll er stor i str...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...