Maja-Kaja Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 er i uke 22. litt usikker på om dte er spark jeg kjenner. det jeg tror er spark er liksom litt over der kjønnshårene på venusbegeret begynner (derfor jeg ikke tør å legge det ut med nick). dette er jo veldig langt nede. kan det være spark, eller er det helt umulig? vil jo så gjerne kjenne babyen min:) hva annet kan det være? Luft? håper noen vil legge dette litt flaue spm mitt ut på 2. trim, og evnt svare. blir kjempeglad da! er så spent på svar:D
Mamma`n til Trym Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg er i uke 23 og den lille i magen min kan finne på å sparke nedover akkurat der du forklarer så det er nok spark du kjenner Synes ikke spm ditt var noe å være flau over )
ChellBell - har født! Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg syns heller ikke det var noe pinlig ved det i det hele tatt! Godt formulert )
Mamma mjaua Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 å s+å morsomt at du endelig kjenner spark:) jeg kjenner dte på samme sted;) er ikke 22 uker da, men 21+3 (termin 18. august), så du er en uke lengre enn meg. gratulerer med spark, det er så morsomt å kjenne!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg kjenner det også der nede Utrolig morsomt og ikke minst betryggende. Er akkurat 21 uker idag jeg. Lurer på når samboer kan kjenne sparkene? For hverken kjenner eller ser sparkene utenpå magen ennå.
Mamma mjaua Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 I går kveld (21+2) så kjentes sparkene for første gang utenpå magen min, og samboer kjente det. først så kjente jeg spark, og så at magen bevegde seg, og da fortet samboer seg til å kjenne. var så morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå