Gå til innhold

er dette spark? legger ut for anonym fra anonymforum.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 22. litt usikker på om dte er spark jeg kjenner. det jeg tror er spark er liksom litt over der kjønnshårene på venusbegeret begynner (derfor jeg ikke tør å legge det ut med nick). dette er jo veldig langt nede. kan det være spark, eller er det helt umulig? vil jo så gjerne kjenne babyen min:)

hva annet kan det være? Luft?

håper noen vil legge dette litt flaue spm mitt ut på 2. trim, og evnt svare. blir kjempeglad da! er så spent på svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 23 og den lille i magen min kan finne på å sparke nedover akkurat der du forklarer så det er nok spark du kjenner :)

Synes ikke spm ditt var noe å være flau over :o)

Skrevet

Jeg syns heller ikke det var noe pinlig ved det i det hele tatt! Godt formulert :o)

Skrevet

å s+å morsomt at du endelig kjenner spark:) jeg kjenner dte på samme sted;) er ikke 22 uker da, men 21+3 (termin 18. august), så du er en uke lengre enn meg. gratulerer med spark, det er så morsomt å kjenne!

Skrevet

Jeg kjenner det også der nede :) Utrolig morsomt og ikke minst betryggende. Er akkurat 21 uker idag jeg. Lurer på når samboer kan kjenne sparkene? For hverken kjenner eller ser sparkene utenpå magen ennå.

Skrevet

I går kveld (21+2) så kjentes sparkene for første gang utenpå magen min, og samboer kjente det. først så kjente jeg spark, og så at magen bevegde seg, og da fortet samboer seg til å kjenne. var så morsomt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...