Gå til innhold

Til helgen skal vi på jentetur!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karosnuppa og jeg altså :)

Vi skal til sørlandet en tur og jeg har bestilt flybilletter! Har rett og slett ikke ork til å kjøre og så tenkte jeg vi kunne kose oss litt, vi to jentene. Tenk så mye gøy - flybuss, rød koffert til lekene sine, Gardermoen og for ikke å snakke om selve flyturen!!

Selv om hun har reist med fly mange ganger, blir det første gangen hun virkelig kan formidle opplevelsene sine etterpå.

Jeg gleder meg, jeg også!! Kanskje jeg må finne frem passet hennes, he he... Hun pleier å gå i skuffen og finne frem passene sine med jevne mellomrom. Det hadde sikkert vært gøy å få vise det frem selv en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med jentetur:-)

Såklart frøkna må ha med seg passene sine, i den røde kofferten:-) Kan tenke meg det blir stas for liten og stor!

God tur!!!

Skrevet

Å nei, så koselig det hørtes ut!

Deilig med sånne jente-turer.

Tenker den lille røde kofferten blir pakket noen ganger før avreise hihi

Og pass må man ha med seg! Det er klabbert :D

Skrevet

Å, så gøy da! Det blir morsomt for Karosnuppa med egen koffert og tur med mamma :-)

Skrevet

Koselig med jentetur!

Bare turen opp til Gardermoen med innskjekk og sikkerhetskontroll er en opplevelse i seg selv for ei lita snuppe!

God tur med pass, biletter og rød koffert :o)

Skrevet

Dette hørtes koselig ut! Dere får ha god tur, blir stas med rød koffert og pass :-)

Skrevet

Så koselig for dere med jentetur :)

Og tenker det er noen på sørlandet som gleder seg til besøk også jeg.

Klart passet må med,hadde vært herlig om hun leverte det i innsjekkingen.

Kos dere masse,med løvemat,busstur flytur og med familien :))

Skrevet

Det blir gøy med jentetur og flyreise! Kos dere på SørLandet - klart man må ha pass når man skal til et annet land !!! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...