MrsMayer ♥ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg testet i går på en strimmel og fikk opp 2 streker, men jeg tørr ikke juble enda likevel for streken var ikke der den "skulle være" i følge bruksanvisningen. Men, så sto det også at om det er 2 streker så er den positiv.. Jeg skal ta en CB, men får ikke mulighet før torsdag, som forsåvidt er ikm.. Noen som har testet positivt på en strimmel? Og hvor var isåfall streken deres?
Collette Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg vet ikke, men jeg har lagt merke til at på billigtestene så er det nesten alltid en grå strek i overgangen mellom plast og testvindu. Hvis det er denne du ser, så er nok ikke testen positiv.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hey :-) Det var 2 rosa streker ved siden av hverandre ;-) Du skjønner med engang visst den er positiv, strekene er ikke til å ta feil av siden de ligger såpass tett :-) Lykke til, satser på du er gravid!! ;-)
MrsMayer ♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Det var to rosa streker ja :-) Men, jeg får prøve en CB i morgen for å være på den sikre siden:-)
Cillepille Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg har lagt ut bilde hvis du ser i profilen min, der har jeg testa fra 8-11 dpo så kan du jo sammenligne;-) Er det to rosa så er du gravid hehe!! Grattis!!
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 jeg testet med billigstrimmel to dager over ikm...negativt. så 6 dager over ikm fikk jeg tak i en cb digital... gravid!!
MrsMayer ♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Cillepille har spire i magen: Hvis jeg forsto testene dine riktig så ble jeg enda mer usikker, for min var lenger til venstre for kontrollstreken.. men, jeg tror jeg bare avventer det til jeg skal ha mensen og evt. tar en CB hvis jeg ikke får den da:-) Takk for svar alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå