Gå til innhold

Barselgruppe i Skien....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Skien, og har en gutt på 6mnd. Har enda ikke fått til noe barselgruppe dessverre... Helsestasjon gidder ikke å bry seg, så jeg prøver her jeg!

 

Er det andre i Skien osm har lyst til å bli med å danne ei barselgruppe??? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bli med jeg :)

Går i barselgruppe fra før, men vi er bare 2stk, så det er ikke alltid det blir noe av..

Snuppa er forresten nesten 4mnd :)

Skrevet

Så bra!!! =) Jeg savner d veldig merker jeg! Kanskje hun andre du er sammen blir med også, så er vi 3. Så får vi håpe at flere her hiver seg på også! =)

 

Hvor bor du forresten? Jeg bor på Falkum/Lie.

Skrevet

Dytter dette litt opp jeg...

Skrevet

jeg har en gutt på 1år, så litt eldre enn deres.. men vil gjerne være med om jeg kan :)

Skrevet

For meg er dette helt greit i alle fall. =)

 

Hvor bor du da?

 

Skrevet

Jeg bor på Klyve, er 22år og har ei snuppe på nesten 4mnd :)

 

Du da?

Skrevet

Herregud, jeg følger jo ikke med :P

Så at alt sto lenger oppe i tråden :)

Skrevet

He he. Litt ammetåke??? =) Jeg er forresten 30 år. Håper vi får med flere. =)

Skrevet

Noen flere som blir med??? =)

Skrevet

Dytt =)

Skrevet

Noen flere som blir med? =)

Skrevet

Jeg er 20, har en sønn på 1 år. og gravid igjen. må da være noen flere her også vel? :)

Skrevet

Kan vi ikke bare avtale en fast dag vi har barselgruppe da? :)

Så kan vi jo bytte på å være hos hverandre/på café o.l :)

 

Synes det er ltt greit å ha en fast dag (f.eks torsdager, bare et eksempel) annenhver uke eller noe, da er det lettere å ikke ha andre planer den dagen når vi vet hvilke dager det er :)

Skrevet

Høres ut som en god ide synes jeg. =) Hvilke dager passer for dere? Jeg er ganske fleksibel. Eneste er at jeg er opptatt på mandager, for da er vi på babysang på Ibsenhuset.

 

Kanskje vi kan prøve en cafe-tur til uka? Torsdag eller noe? Hva med Kafè Kopp? Noen andre forslag? Mamis er jo også koselig...

 

Jeg er åpen for d meste. Annenhver uke hørtes ut som en god ide!

Skrevet

Jeg å kan bli med :)

 

Men dere kan jo slenge dere på Tirsdag 6 Mai på Kafe K alle sammen??

Vi er noen jenter som har avtalt å møtes der da..

Skrevet

Gjerne for meg! =) Da hadde d vel passa veldig bra med et treff til uka først, og så d treffet 6. mai? =) Jeg kan ikke mandag og tirsdag til uka, men ellers er jeg klar =)

Skrevet

Vi er med på all the above ;)

Jeg kan heller ikke til mandag, men resten av uka er jeg ledig =)

 

Skrevet

OK. Kan ikke de som blir med skrive seg på denne lista da?

 

Kafè Kopp i Skien onsdag 16. april kl 11.00

 

Snupsidupsi

 

 

 

 

Klem

Skrevet

Jeg blir med jeg :)

Skrevet

hvis ikke flere blir med er d kanskje ikke så mye vits???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...