Snupsidupsi Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg bor i Skien, og har en gutt på 6mnd. Har enda ikke fått til noe barselgruppe dessverre... Helsestasjon gidder ikke å bry seg, så jeg prøver her jeg! Er det andre i Skien osm har lyst til å bli med å danne ei barselgruppe??? =)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg kan bli med jeg Går i barselgruppe fra før, men vi er bare 2stk, så det er ikke alltid det blir noe av.. Snuppa er forresten nesten 4mnd
Snupsidupsi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Så bra!!! =) Jeg savner d veldig merker jeg! Kanskje hun andre du er sammen blir med også, så er vi 3. Så får vi håpe at flere her hiver seg på også! =) Hvor bor du forresten? Jeg bor på Falkum/Lie.
Mamsen87 :) Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 jeg har en gutt på 1år, så litt eldre enn deres.. men vil gjerne være med om jeg kan
Snupsidupsi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 For meg er dette helt greit i alle fall. =) Hvor bor du da?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg bor på Klyve, er 22år og har ei snuppe på nesten 4mnd Du da?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Herregud, jeg følger jo ikke med Så at alt sto lenger oppe i tråden
Snupsidupsi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 He he. Litt ammetåke??? =) Jeg er forresten 30 år. Håper vi får med flere. =)
Mamsen87 :) Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Jeg er 20, har en sønn på 1 år. og gravid igjen. må da være noen flere her også vel?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Kan vi ikke bare avtale en fast dag vi har barselgruppe da? Så kan vi jo bytte på å være hos hverandre/på café o.l Synes det er ltt greit å ha en fast dag (f.eks torsdager, bare et eksempel) annenhver uke eller noe, da er det lettere å ikke ha andre planer den dagen når vi vet hvilke dager det er
Snupsidupsi Skrevet 10. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. april 2008 Høres ut som en god ide synes jeg. =) Hvilke dager passer for dere? Jeg er ganske fleksibel. Eneste er at jeg er opptatt på mandager, for da er vi på babysang på Ibsenhuset. Kanskje vi kan prøve en cafe-tur til uka? Torsdag eller noe? Hva med Kafè Kopp? Noen andre forslag? Mamis er jo også koselig... Jeg er åpen for d meste. Annenhver uke hørtes ut som en god ide!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Jeg å kan bli med Men dere kan jo slenge dere på Tirsdag 6 Mai på Kafe K alle sammen?? Vi er noen jenter som har avtalt å møtes der da..
Snupsidupsi Skrevet 10. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. april 2008 Gjerne for meg! =) Da hadde d vel passa veldig bra med et treff til uka først, og så d treffet 6. mai? =) Jeg kan ikke mandag og tirsdag til uka, men ellers er jeg klar =)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 Vi er med på all the above Jeg kan heller ikke til mandag, men resten av uka er jeg ledig =)
Snupsidupsi Skrevet 11. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 11. april 2008 OK. Kan ikke de som blir med skrive seg på denne lista da? Kafè Kopp i Skien onsdag 16. april kl 11.00 Snupsidupsi Klem
Snupsidupsi Skrevet 15. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 15. april 2008 hvis ikke flere blir med er d kanskje ikke så mye vits???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå