Gå til innhold

er dette spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 22. litt usikker på om dte er spark jeg kjenner. det jeg tror er spark er liksom litt over der kjønnshårene på venusbegeret begynner (derfor jeg ikke tør å legge det ut med nick). dette er jo veldig langt nede. kan det være spark, eller er det helt umulig? vil jo så gjerne kjenne babyen min:)

hva annet kan det være? Luft?

håper noen vil legge dette litt flaue spm mitt ut på 2. trim, og evnt svare. blir kjempeglad da! er så spent på svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt. er veldig viktig for meg, har ikke kjent spark før. håper noen som kan svare, sånn at jeg ikke sitter i falsk lykkerus hehe

Skrevet

Sikker på at du er så langt på vei da? Fra uke 16-18 skal man kunne kjenne spark godt, og i uke 22 bør man vel kunne kjenne dette godt igjen. I begynnelsen kjennes det ut som en gullfisk som slår med sporen, litt vagt, men etter noen dager usikkerhet på hva man har kjent kjenner man det godt igjen. Uansett kan det godt være spark du kjenner nå.

Skrevet

til anonymen her: jeg er 21 uker og har ikke kjent mye spark. ingenting sier at man MÅ kjenne det etter 16-18 uker. Hos noen ligger morkake osv litt ugunstig til for at man skal kunne kjenne det. i uke 22 har man jo fått ul, så hi vet vel hvor langt hun er...

• 4 år senere...
Skrevet

I starten kjente jeg sparkene veldig langt nede, omtrent der du beskriver. Det var mye tidligere da, rundt uke 15 med førstemann. Det kommer an på hvor morkaken ligger også (for meg lå den foran og oppå livmora, derfor kjente jeg først spark helt nederst).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...