Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Men skal ikke ta alle her og nå altså.. :-) Har ei jente på 8 uker. 1: Vasker dere babyklærne for seg selv eller sammen med "voksne" klær? 2: Dere som ikke bruker engangskluter.. Vasker dere dem på 60 eller 90 grader? 3:Hun har fått litt trøske og vi har fått medisiner. Fikk beskjed av legen om at kremen som jeg skulle smøre brystene med måtte vaskes vekk før amming. Hvorfor det egentlig? Har andre fått samme beskjed? Det er ikke så praktisk når vi er ute akkurat.. 4: Er det dumt å vekke henne når hun sover? Det hender jo stadig at vi skal noe, for eksempel på butikken eller helsestasjon osv. når hun sover, og da våkner hun jo når jeg skal kle på henne. Og om kvelden før vi skal legge oss (hun sover nede i stuen til vi skal legge oss og da våkner hun jo når vi skifter på henne og så får hun litt mer pupp før vi legger henne i senga igjen og da sover hun til seks-syv tiden.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 1. Vasker de med våre klær. 2. 90 grader 3. Ingen erfaring 4. Nei, hun sovner jo fort igjen.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 1. Med våres klær 2. 90 grader 3.Vet ikke 4. Må du så må du, men unngå det dersom du ikke absolutt må.
mamma&urokråka Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 1. Vasker med våres klær. 2. 60 grader (har ikke noe annet som skal vaskes på 90..) 3. Fikk beskjed om at det ikke gjorde noe om jeg lot den være på jeg.. 4. Min erfaring er at gutten min ble veldig forstyrret, og fikk ikke sove igjen, selv om han var veldig trøtt. Men noen ganger må man jo..
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 1. Vasker de for seg selv! 2. 60 grader 3. Ammer ikke 4. Vekker henne som regel aldri når hun sover, hvis ikke jeg er nødt, vet som regel alltid på forhånd om jeg skal noe, da legger jeg opp sovingen etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå