Gå til innhold

Nettside med nyyydelige klær!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fant jeg verdens beste nettside for mammaklær.. Kunne faktisk gådd med nesten alt av det de har her inne..

http://www.happymum.pl

Det eneste negative er at siden er på polsk..hehe... (det måtte jo være NOE negativt med den da...)

Men ved å skrive mail til dem på mailadr: [email protected] får man all hjelp man trenger samt at man får bestillt klærne hit til norge..

jaaa... :) hehe

så nå har jeg gådd så berserk som jeg føler jeg kan ta meg råd til i og med at jeg "bare" har 2 måneder igjen nå...

herlighet..gleder meg sånn til å få klærne!!!

skulle bare ønske jeg hadde funnet denne siden tidligere..da hadde jeg kunne spart meg alle frustrasjone om å ikke finne klær som passer.....

nei,nå kan 17 mai og konfirmasjoner bare komme ivei..jeg er (snart) klar!!! :D

har akkurat sendt inn bestillingen min jeg nå..fikk akkurat mail tilbake med spørsmål om jeg mente å bestille den ene buksen i rød...hehe..

konklusjon: Disse menneskene BRYR seg faktisk om hva de sender ut...

hadde blitt veeeldig lei meg om min beige linbukse hadde kommet fram rød...hehe... :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver du bare på engelsk? må du betale med kort, eller får du regning? og hva slags valutta snakker de om her? og hvor lang tid forventet de det tok før du fikk klærne? skjønner ikke så mye polsk jeg..

Skrevet

jeg snakker nok ikek mye polsk jeg heller.

men skrev på engelsk ja :) og det forstod de heldigvis..

Normalt sett sender de kun ut til polske privatpersoner og utenlandske bedrifter..men de kunne sende til private og hvis man bad om det.

Når jeg nå har skrevet til de om hva jeg vil ha skal de finne ut hva frakten vil bli for så å sende meg svar på mail om hva totalkostnaden blir.

dette beløpet overfører jeg til deres konto før de sender pakken.

ville ikke gjort dette ovenfor enhver bedrift,men ser at det er mange nettsider som har enkeltplagg fra denne siden så velger å stole på at de er særiøs.

Valutaen det står oppført i er polsk zlotny.

1zl=2.5kroner

fikk akkurat svar på frakt og for mine varer blir dette da 23 euro.

:-)

det tar ca 1-2 uker før en pakke burde være ankommet deg..litt avhengig om hvor lang tid den norske tollen bruker... :)

Skrevet

Dette var mye flotte klær ja, takk for at du delte denne siden med oss.

Her blir shopping ja !

Skrevet

alt for dere vettu ;-) hehe...

nei,skal bli godt med noen FINE klær nå før 17 mai og konfirmasjonssesongen...

har store problemer med å finne noen ordentlige klær her jeg bor,så den siden der blir redningen min :)

Skrevet

For en flott side! Bare synd jeg er 26 dager unna termin... Men da sparte jeg jo de pengene hihihi. Takk for tips - skal sende det til mine ikke fullt så gravide venninner.

Skrevet

Så sinnsykt mye tøffe klær!!!! men her er også terminen like rundt hjørnet. Hvor fant du denne siden??? Du har ikke funnet en like bra side med ammeklær??

Skrevet

var orginalt inne på mammastore.se og så på klær..så søkte jeg bare på nettet etter happy mum (merket) for å se om man kunne finne det billigere et annet sted...

har nok ikke funnet det med ammeklær...men om noen finner det så si gjerne ifra..

blir nok å starte jakten på en slik side selv også nå etter hvert..

syntes det er så kjedelig med de to forskjellige toppene man kan velge mellom på hm..

syntes at vi FORTJENER variasjon og se bra ut! :)

Skrevet

Har nå startet jakten på ammeklær til oss :)

for enkelhets skyld har jeg startet et innlegg inne på skravle som heter kort og greit "netthandel".

Der legger jeg ut linker etter hvert som jeg finner noe fint.. :) kom gjerne med tilbakemeldinger :-)

Skrevet

Du er jo bare super! Fikk lyst å gå gravid enda en gang når jeg så klærne fra happymum:)

Skrevet

Ja,er din feil at jeg sitter her nå å søker etter nettsider...hehe. :P

kan bli dyrt for meg dettan..blir jo så fristet!

menmen... arti :-D hehe...

syntes bare det er så veldig kjedelig når man skal se etter klær her i norge..enten er det noe som ser ut som blinde har sydd sammen,de kan være så vanvittig kjeeedelige og "standard", de kan være veldig dyyyre..eller de kan være både kjedelige OG dyre...

syntes bare vi fortjener bedre enn kun stnadard klær fordi at de som har laget klærne vil ha et tilbud til oss som er det samme gjennom hele året slik at de slipper å sette ting på salg fordi at det går av mote eller sesong...vi burde jo ha kommet såppas langt nå...og må ærlig innrømme at når jeg ser de boob-ammeskjortene til 5-600 kroner pr stykk har jeg lyst til å ta en saks å klippe dem i stykker...

vi fortjener rett og slett bedre...

etter å ha funnet happymum siden gleder jeg meg nå til fremtidige svangerskap..for da skal jeg virkelig få handlet inn det jeg ØNSKER å gå i.. ikke bare gå i klær kun fordi at man er heldig nok til å få de over magen......

Skrevet

Helt enig med deg. Er så møkklei klærne på H&M,som er omtrent de eneste man får tak i,om man ikke er så heldig å bo i Oslo. hadde vært moro å funnet noen kule nettbutikker med ammetopper også:)

Skrevet

har du sett på linkene jeg har lagt ut på skravle?

der var en del stilie ammetopper :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...