ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Han har hittil i dag drukket nesten 1 liter. Synes det er så mye. Han er nesten avhengig av drikke om natten. Kan våkne opptil 7 ganger for drikke. Noen som vet hva det kan være eller som har det slik?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Et barn på 16 mnd trenger ikke ddrikke om natten. Du trenger nok en del netter med avvenning, men til slutt blir det verdt det. Når barnet er vant til å få væske om natten vil det bli tørst hver natt.... Jeg hadde ikke gitt barnet mitt på 16mnd en liter væske før klokken er blitt tre på dagen. Da hadde jeg nok begrenset mengden hver gang slik at det ikke ble så mye. Tåler bleien så mye væske om natten eller må du opp å skifte på den? Jeg synes det hørtes veldig mye ut. Spiser han kanskje mye sterk eller salt mat?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg vet at han ikke trenger drikke på natten, men det er jo selvfølgelig det eneste som roer han. Hvis han ikke får kan han hyle i flere timer. Samme på dagen, han hyler hvis han ikke får drikke. Må bytte på han om natten ja, men er jo oppe med han uansett. Han spiser verken salt eller sterk mat så det kommer ikke av det. Blir så utrolig frustrert.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Han vil nok hyle i noen netter før han finner seg i at det ikke kommer drikke. Vær sterk :-) hold ut en uke så blir det nok slutt. Bare gå inn å trøst uten å snakke til han, altså gi smokk, bysse eller lignende. Han vil da føle seg trygg på at du er der, men fortsatt være frustrert over at det ikke kommer drikke. Etter noen netter der du har vært sterk vil han roe seg, han forstår fort at det ikke kommer noe uansett og kroppen hans vil etterhvert ikke våkne fordi han er tørst.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Får nesten prøve på det for det er veldig tungt å våkne mange ganger hver natt for han hyler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå