Gå til innhold

Noen som handler bare en gang i uka?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som handler mat bare en gang i uka og hvor mye ca handler dere for da? og anre ærender, tar dere de på lørdager eller sånn litt innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi handler en gang i uken, bortsett fra brød og melk, det handler vi etter behov. Har ikke noe fast dag, det varirer fra uke til uke, avhengig av når vi har tid. Planen er å bruke mellom 500 og 1000kr, av og til går det, av og til overskrider vi "grensen", avhengig av hvor tomt lageret i skuffene er.

Skrevet

Vi handler mat en gang i uka, og bruker mellom 800-1000 kr. Ca annenhver mnd drar vi også til Sverige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...