Gå til innhold

Dere som jobber hjemme!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvsuging, plukke opp skitne klær fra gulv, få de i vaskemaskinen og henges ut. Så skal de brettes og bæres inn i skapene. Handler inn mat til de som jobber ute, lager mat når de er hentet i skole/barnehage osv...

Neida, jeg er ikke hjemmeværende. Men det svaret bare ramlet ned i hodet på meg! .-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det samme som minsta, pluss at jeg studerer hjemme, og har en annen jobb hjemmefra, som jeg ikke skal nevne her ;o)

Skrevet

Du mener sikkert sånn ala hjemmekontor?

Jeg jobber hjemme, men har ikke kontor altså. Jeg gjør husarbeid, pluss jobben som de fleste setter bort til barnehageansatte. -Altså steller, passer og leker med mine to små :) Kaller det 100% jobb, jeg!

Skrevet

nå MÅ jeg bare si det palmesus..jobber du med sex telefon? haha det var bare det førsta som slo meg..det var nemlig det ei vennine av meg sa jeg kunne gjøre når jeg alikavel gikk hjemme:p

Skrevet

Jeg jobber ikke hjemme nå, men vurderer å begynne med telefonintervju

Skrevet

Hehe.... silah... vi veit vel alle at palmesus jobber med sex telefon, hun innrømmet jo det her for en stund siden ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

WHAT???? sextelefon??? Hvor tar dere det fra? Haha :) Åneida, her er det ingen "sprettrumpe og rød neglisje" ;o)

Skrevet

Trenger vel ikke sprettrumpe og rød neglisje?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

eh, nei :P Men jeg lurte nå bare på hvor folk tok det fra at jeg jobba som telesex-vertinne :P Glad i og snakke i tlf altså, men et sted går grensa, tom for meg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...