amk1 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Er det flere en meg, som synes dagene er lange og kjedelige? Har startet permisjonen og sliter med og få dagene til og gå... Tips??
*H* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 bli forkjøla med feber og sov hele dagen hehehe...... eller tren, så blir du så sliten at du sover resten.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hva jeg gjør (en dag til termin): - baker boller og annet (vil du ha en lufig bolle oppskrift, si i fra!) - drar på besøk/får besøk (kan jo ikke spise alle bollene alene...) - rydder og vasker litt rundtom - heia internett - leverer mini sent i bhg/henter tidlig. - Shopping, alltid gøy!
Bobine Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jepp, laaange dager. Den første uka av permisjonen min brukte jeg til å vaske babyklærne og gjøre i stand de siste tingene, fylle kommoden hennes osv, også har jeg bakt litt som ligger i frysen sånn til barselbesøk og sånn. Men nå er jeg jaggu gått tom, har 1,5 uke igjen til termin. Hadde det ikke vært for at jeg sov så sinnsykt dårlig i natt, så hadde jeg nok tatt en tur til byn, gått på en utstilling eller noe i dag, men jeg har så skallebank og er så slækk etter natta, at i dag skal jeg bruke på sofan tror jeg. Tempoet er jo bare en brøkdel av hva det var i jobb, men det skal det visst være også, man skal visst passe på å samle krefter nå men vi kan, men ikke så greit hvis man har ræva full av maur
*Timulia* Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Rydde og vaske skap man sjelden gidder å rydde og vaske (alltids kjekt å få gjort!) Lage opp litt middagsmat så man har klart i fryseren. (I dag har jeg f.eks. laget 6 fiskegratenger!) Gå på biblioteket, låne filmer (gratis!), bøker, lydbøker el.l. Rydde og omstrukturere klesskapet. Snart tom for idèer..... Jeg har besøk av mora mi (skal være her og passe storesøster på 2 mens lille? blir født), så jeg har nesten det motsatte problemet, for hu har arbeidslyst til tusen og hater å slække foran TV`n!!!!
rucin Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 termin i dag og er deppa.. får ikke gjort noe.. har alt klart til lille kommer..
amk1 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 har alt av baby saker klart.. husarbeid er et ork uten like, greier nesten ikke og gå etter på:-( nei, blir deppa a dette..
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 skal prøve å ta tre eksamener i mai, så burde jo lest for harde livet her.. men klarer ikke!!! er alt for ukonsentrert.. sitter heller og venter på rier som aldri kommer! uff... dagene går opp og ned her i gården! idag er en skikkelig "deppe-dag"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå