Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere en meg, som synes dagene er lange og kjedelige?

 

Har startet permisjonen og sliter med og få dagene til og gå...

Tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bli forkjøla med feber og sov hele dagen hehehe...... eller tren, så blir du så sliten at du sover resten.

Skrevet

Hva jeg gjør (en dag til termin):

- baker boller og annet (vil du ha en lufig bolle oppskrift, si i fra!)

- drar på besøk/får besøk (kan jo ikke spise alle bollene alene...)

- rydder og vasker litt rundtom

- heia internett

- leverer mini sent i bhg/henter tidlig.

- Shopping, alltid gøy!

Skrevet

Jepp, laaange dager.

 

Den første uka av permisjonen min brukte jeg til å vaske babyklærne

og gjøre i stand de siste tingene, fylle kommoden hennes osv,

også har jeg bakt litt som ligger i frysen sånn til barselbesøk og sånn.

Men nå er jeg jaggu gått tom, har 1,5 uke igjen til termin.

 

Hadde det ikke vært for at jeg sov så sinnsykt dårlig i natt,

så hadde jeg nok tatt en tur til byn, gått på en utstilling eller noe i dag,

men jeg har så skallebank og er så slækk etter natta,

at i dag skal jeg bruke på sofan tror jeg.

 

Tempoet er jo bare en brøkdel av hva det var i jobb,

men det skal det visst være også,

man skal visst passe på å samle krefter nå men vi kan,

men ikke så greit hvis man har ræva full av maur :P

Skrevet

Rydde og vaske skap man sjelden gidder å rydde og vaske (alltids kjekt å få gjort!) Lage opp litt middagsmat så man har klart i fryseren. (I dag har jeg f.eks. laget 6 fiskegratenger!) Gå på biblioteket, låne filmer (gratis!), bøker, lydbøker el.l. Rydde og omstrukturere klesskapet. Snart tom for idèer..... Jeg har besøk av mora mi (skal være her og passe storesøster på 2 mens lille? blir født), så jeg har nesten det motsatte problemet, for hu har arbeidslyst til tusen og hater å slække foran TV`n!!!!

Skrevet

termin i dag og er deppa.. får ikke gjort noe.. har alt klart til lille kommer..

Skrevet

har alt av baby saker klart..

 

husarbeid er et ork uten like, greier nesten ikke og gå etter på:-(

nei, blir deppa a dette..

Skrevet

skal prøve å ta tre eksamener i mai, så burde jo lest for harde livet her.. men klarer ikke!!! er alt for ukonsentrert.. sitter heller og venter på rier som aldri kommer! :P

 

uff... dagene går opp og ned her i gården! idag er en skikkelig "deppe-dag"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...