Gå til innhold

Nettside med nyyydelige klær!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fant jeg verdens beste nettside for mammaklær.. Kunne faktisk gådd med nesten alt av det de har her inne..

http://www.happymum.pl

Det eneste negative er at siden er på polsk..hehe... (det måtte jo være NOE negativt med den da...)

Men ved å skrive mail til dem på mailadr: [email protected] får man all hjelp man trenger samt at man får bestillt klærne hit til norge..

jaaa... :) hehe

så nå har jeg gådd så berserk som jeg føler jeg kan ta meg råd til i og med at jeg "bare" har 2 måneder igjen nå...

herlighet..gleder meg sånn til å få klærne!!!

skulle bare ønske jeg hadde funnet denne siden tidligere..da hadde jeg kunne spart meg alle frustrasjone om å ikke finne klær som passer.....

nei,nå kan 17 mai og konfirmasjoner bare komme ivei..jeg er (snart) klar!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://poltran.com/ her inne kan man forestn få oversatt enkelte setninger og ord fra polsk til engelsk om man skulle ønske det :)

hehe...

er så glad idag jeg... :D

Skrevet

hehe.. så du bestiller klær helt fra polen..

Vel, skjønner deg godt da. Trenger ikke mammaklær selv enda, men husket at det var bare fæle klær på h&m til gravide.

Var mye fint der inne, men hvordan blir det med betaling og frakt da?

Skrevet

har vært inne på såå mange forskjellige sider og de kan ha et eller to plagg som man kan like,men aldri slik at man kan handle seg ferdig et sted..og da blir totalsummene for frakt ekstragebyrer osv osv så store at det er ikke verdt det...

Og her vi bor er der nesten ikke mammaklær å oppdrive...hvis man i tillegg ønsker mammaklær som ikke er telt så kan du baret gå å legge deg igjen...ikke pokker om det er å oppdrive..

har lyst til å både se og føle meg bra selv om at jeg er gravid...og det er ikke noe butikkene her har skjønt...

selvfølgelig kan man reise inn til enkelte butikker i byer rundt seg for å kjøpe plagg til 500-600 kroner pr stk...

har ikke fått svar på det med frakt enda..skal få svar via mail om hvor mye det blir i frakt og hvilken konto betalingen skal inn på. :-)

og de aller fleste butikkene som selger via nett godtar også å være litt ekstra snille mot deg..hvis man ber dem om å skrive på papirarbeidet at verdien på klesplaggene et totalt under 200 kroner så slipper man unna tollen..hehe..men det har jeg selvfølgelig aldri gjort ;-)

Skrevet

Hvilken valuta er dette og hvor mye i norske - vet du det? velig fine klær!

Skrevet

Ja, det var mye fine klær!: )

Skrevet

Fant det ut! 100 zl (Zloty) er 227 Nkr

Skrevet

Utrolig fine klær. Det eneste jeg bekymrer meg over er størrelsene. Kanskje du vet? Jeg er vanligvis L i bukser, men i BIK BOK og mange andre butikker må jeg opp i XL.....Hva gjelder på disse klærne tro? Jeg er vanligvis M i kjoler og S i topper..Hva sier de om størrelsene? Har du spurt?

Skrevet

Var noen nydelige kjoler og topper de hadde. Hehe.. plutselig får dem mange hendvendelser fra oss her i norge..de må jo tro det ikke finns klær til gravide her..og det er jo sant..

Du får si fra når du vet mer ang frakt da =)

Skrevet

Hehe, hater BikBok størrelser, hadde det ikke vert for noen kule klær så hadde jeg boikottet for lenge siden..

Når eg var yngre så var jeg veldig fin slank og da brukte eg Small og Medium og 36 i bukser på only , vero moda men på bikbok måtte eg ofte prøve XL, ikke det at det er noe gale med den str men jeg var jo ganske slank og tenkte på kor teit at de som var større enn meg ikke kunne bruke bukser derfra...

Skrevet

har ikke spurt dem om dette,kun sett på en svensk nettside hva det står der:

Utgå från din storlek före graviditeten.

HappyMum:s kläder är tillverkade av extra

stretchiga material och designade för att kunna

bäras genom hela graviditeten och efteråt.

Var der jeg først falt for klærne..så fant jeg ut at jeg skulle søke på happy mum i tilfelle man kunne få klærne rimeligere andre steder :)

Endte opp med å betale 23 EURO i frakt for mine to topper og en bukse.. :-)

desverre vil de ikke skrive på feil verdi på pakken så blir nok toll/moms på klærne og...

inne på din side: http://www.dinside.no/php/art.php?id=512042kan man kalkulere hvor mye moms/toll det blir. :)

så jeg ender opp med å betale 1000 kroner totalt inkl.frakt og toll :)

absolutt verdt det syntes nå jeg :-)

Skrevet

Har spurt om frakt på en kjole, en topp, en jakke (strikket) og en bukse. Totalt ca 1500 kr hvis frakten blir ca det samme som hos deg. Ikke ille det? Inkl toll.

Skrevet

nei,det er ikke ille det... :-)

det blir å ligge på ca prisklassen som man uansett måtte betalt på HM eller liknende... man får bare så mye fiiinere klær...

tihi... :)

lurer på om de kommer til å fatte mistanke om at det er jeg som har spredd ryktet når det plutselig kjem en gjeng fra norge og vil handle...hehe... :-D

Skrevet

Ser at det er mye av de samme klærne som er på min favorittgravidklærside:

http://www.mamastore.se/

Litt lettere å forstå på svensk ;)

Skrevet

er der jeg først fant klærne :)

lettere å forstå ja,men selv sparer jeg 400 på å bestille fra happymum.pl istedenfor mamastore :)

Skrevet

Tusen takk for forslag til nettsider om mammaklær:)

Jeg gikk inn på mamastore.se jeg da og vips så var mine bekymringer ang kjole til konfirmasjonen til tantebarnet mitt løst!

Der fant jeg den fineste kinainspirerte pen kjolen,bestilte den med en gang(ganske drøyt med 250 kr i porto bare fra sverige også da men..)

Gleder meg til å få den og ha den på meg.Det fine er jo at man kan bruke den etter fødsel også:))

Så takk igjen,med hilsen super fornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...