Gå til innhold

Hvor mye sover deres på 2-3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min spiser ca hver tredje time. Mellom hvert måltid på formiddagen klarer hun bare å være våken mellom 30-45 minutter før hun blir sliten. Da sover hun som oftest til neste måltid. På kvelden kan hun være lengre våken, men ender ofte med å bli overtrøtt. (Synes det er litt vanskelig å vite hvor mye som skal til før hun blir overtrøtt)

Så sover hun fra 21-22tiden til kl 06. Spiser da, og sover til 8-9tiden.

Hvor mye sover deres på samme alder? Og når begynner de å bli mer våkne på dagtid? Jeg må alltid passe på at hun sovner før hun blir for sliten, ellers får hun ikke sove og kommer ut av rytmen og blir sutrete.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Min datter på 7 1/2 uke sover omtrent hele formiddagen, med kun et par spisepauser. Våkner til litt rundt kl 16.00, og har noen små-dupper utover ettermiddagen. Hun sovner kl 22-2230 og sover hele natta, kun avbrutt av 2 små måltider. Våkner i 07-08 tiden.

Skrevet

Her i gården så sover skatten når hun vil og det går som regel veldig fint! Men når vi har mye besøk eller når vi er på besøk så blir hun ofte overtrøtt fordi selskapet ikke klarer å la henne sove og hun er nysjerrig!

Men hun sover generelt lite på dagtid...kanskje en halvtime mellom mat... og mat er hver 4 time ca. men sovner for natta fra ca 22-24 og sover til 07-10 noen ganger en matbit i 8 tia så sover hun til 12...

men ikke så mye på dagtid... hun er 2 mnd i dag...

Skrevet

Gutten vår sover 3 dubber a ca 30min og 2-3timer ute i vogna på dagen. Om natta sover han fra 19.30 til 08.00 avbrutt av 2 måltider (ca våken 1time tilsammen i løpet av natta). Han er nå 3,5mnd men har hatt det samme søvnmønsteret fra ha var ca 2,5mnd.

Skrevet

Synes ikke du det er lenge med mat hver 4 time for en på 2mnd? Ammer du?

Skrevet

Jenta vår ble 2 måneder i går.

Vi legger henne i 22.30 tiden, og da sover hun til en gang mellom 3.30-5. Hun får mat, og sover som regle til kl. 6. Mat igjen, og da sover hun til 8-9. Hvor lenge hun sover avhenger litt av når jeg gidder å stå opp. Så lenge hun sover sammen med meg, og puppen er i nærheten så kan du gladelig ligge der til kl. 11. Men som regel er vi oppe rundt kl. 9.30.

På dagen sover hun ute i vogna fra kl. 11-13 ca, og fra 14.30-15.30.

Vi har en ganske god rutine der.

På kveldstid er hun my våken. Siste dupp før natta er ved 19-20 tiden, men da sover hun gjerne bare en halvtimes tid i vogna inne.

Skrevet

gutten min på 2 1/2 mnd sover fra 7 - halv 8 på kvelden til 7 halv 8 på morningen, spiser to ganger ca kl 12 og kl 4 om natta. På dagen sover han veldig lite, spiser rundt hver 3 - 4 time, og sover kanskje 1/2 - 1 time i mellom hvert måltid.. Før sov han enda mindre.. Rundt 1 og 1/2 time hele dagen! Da vi var på sjekk på helsestasjonen sa de at det var normalt så lenge han sov så bra om natta..

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor mye babyene deres på denne alderen spiser pr måltid?

Leste i en bok at babyer på denne alderen skal sove mellom 1 og 3 timer mellom hvert måltid..

Skrevet

Aner ikke hvor mye min spiser. Men forrige gang jeg pumpet meg for ca en mnd siden, fikk jeg ut 260 ml. Har hatt økedøgn siden da. Hun spiser i alle fall effektivt i ca 10 min hvert måltid, av og til ikke fullt så lenge. Hun er 2 1/2 mnd Hvordan det?

HI

Skrevet

nei, ammer ikke desverre... og hun gir selv beskjed når hun vil ha mat, spiser godt og legger fint på seg! perfekt i følge sin kurve!:) noen ganger går det lenge imellom og noen ganger kortere...

hun gir beskjed selv.. og hun er tidlig utviklet på de fleste hold... hs mente hun kunne vært 3mnd når hun var 6 uker:) så hun er ei flink jente!

Skrevet

vår skatt får 170 ml på flaska og drkker alt fra 80 ml til 150ml... hun gir beskjed når det er mattid!

men sover ca 30 min mellom mat kanskje en time om vi er heldige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...