Gjest -<<- Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 de anonyme. Det er kjedelig her. Det er langt festligere debatter på det nye anonymforumet. Og ja, jeg forbeholder meg retten til fortsatt å disse dem på det kraftigste for å være så pinglete at de gjemmer seg bak annie.
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Look on the bright side. Nå har du to fora. :-)
Gjest -<<- Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Pft. Unødvendig arbeid og lite oversiktlig.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Helt enig. De som ikke ville tone flagg før har jo nå forsvunnet herfra. To fora - dobbelt så dumt.
Scorpiogi Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 hehe, greier dere ikke å krangle uten de anonyme? hm, vi får foreslå å døpe siden om til "Vennesiden" eller "kosesiden".... eller hva med koz&klemz"-siden? humre.... )
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Det blir jo ikke like "gøy", fordi det ikke er noen som har baller nok til og si hva de mener, med nick. Derfor må det nok døpes om ja.... hehe
Cat.68 Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Det tør jeg ja, Men det er ikke no spesielt intressante debatter akkurat nå. Hoste om et spennede tema så skal jeg altids si hva jeg mener , om jeg har en sterk mening om det. Mitt intrykk av de som altid vært her med nikk er at de tør å si hva de mener.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 jeg ville aldri fjerne dem. Synes synd på de stakkars hønene som ikke lenger kan komme hit og få hjelp og råd med ting ikke fikser selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå