Gå til innhold

HVa jobber dere med og hva tjenere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse lönnsforhandlingstider kunne det värt morsomt å sammenligne seg med andre kvinner? Jeg er utdannet sosionom og psykolog, er 32 år og tjener 460.000 i året! Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sekretær, null utdanning 370 000, 28 år

Skrevet

Begynner ikke før til høsten så vet ikke helt hvordan det går med lønnsforhandlinger og slikt, men som nyutdannet lærer begynner jeg vel på ca 330 000 kr i året (såpass bør grunnlønnen til adjunkt med tillegg stige!), men får antagelig fort et ansinitetshopp opp.

Mannen er systemutvikler med lederansvar og ligger vel på ca 430 000 i året nå, men han stiger ganske fort i lønn for tiden så håper på et lite hopp til høsten :-)

Skrevet

Lektor i vgs, 8 år høyere utdanning (høgskole og uni), 31 år, tjener 349 000 i 100% stilling. Nå jobber jeg bare 90. Går opp i lønn to ganger i år, først på fullført pend, så på ansinnietet. Regner da med å komme opp til ca 380 000

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg får dra ned snittet, og si at jeg er hjemme i permisjon, har sånn ca 100.00 i året, og uten utdannelse, enn så lenge (holder på og ta nå)

Skrevet

Får dra opp snittet jeg da. Jeg er hjemmeværende mor til 2 skjønnaser, og tjener smil, klemmer og morsomme samtaler hver eneste dag :)

Skrevet

systemutvikler (programmerer), 28 år, tjener 435 000 i året.

Skrevet

126 000 kr. er alenemor og student. disse pengene er overganstønad

Skrevet

har vel ca 230.000 i året, muligens noe høyere når jeg er tilbake i jobb...

jobber som frukt og grønt ansvarlig på matbutikk, er 20 år, og har ingen utdannelse utover vgs... har forresten jobbet der siden jeg var 18, så har vel 5 års ansenitet (begynner på 3 når du har tatt vgs hos oss)

Skrevet

For tida er jeg på rehab og har ei inntekt på 130 000, men klager ikke....gubben tjener 600 000....har lite lån eier to hus og jeg er i skatteklasse 2 pga at jeg er trygda...blir vel kansje ca 250 000-300 000 i inntekt seinere....komer til å klare oss utmerket :-)

I grunn fornøyd, men gleder meg til å jobbe igjen. selv om det ikke står på saltet i grauten om jeg holder meg hjemme...

Skrevet

Kundeansvarlig, noe utdannelse, 28 år, 280 000,-

Skrevet

Jeg er utdannet sykepleier, er hjemmeværende og tjener 0,- fra i år og i årene framover.

Skrevet

Pedagogisk leder, utdannet førskolelærer ( 3 år på Høgskole, bachelor om du vil), går opp til 321 400 når jeg begynner å jobbe igjen i juni.

Skrevet

utdannet sykepleier, men jobber nå som saksbehandler/kundekonsulent back office i en bank og tjener rundt 300000. håper på fast, da går jeg mer opp i lønn :)

Skrevet

Er 26 år, utdannet medisinsk sekretær og tjener vel ca 250000 i året:o) Ikke fantastisk, men helt greit. Er fornøyd med det jeg;o)

Skrevet

Sykepleier, ikke offentlig virksomhet. 410 000,-.

Skrevet

Jeg er selger i butikk, har grunnlønn på 220 000 i året. Men blir endel overtid og tillegg, så ender vel på over 250.000.

Har ingen utdanning, ikke fullført vgs engang, vært hjemme med barna i 4,5år tilsammen. Også er jeg 23år(i morgen)

Skrevet

Jeg jobber som kassaleder, er 26 år har ingen utdannelse og snakke om, og tjener ca 350000 i året.

Skrevet

Student- 80 000

Men HI, hva jobber du som? Sosionom eller psykolog? For du får vel ikke noe ekstra lønn bare fordi du har to utdannelser eller?

Skrevet

Er lærer i barneskolen (adjunkt), 30 år og tjener rundt 300.000. kr i året på full stilling.

Skrevet

Student. 84000 fra lånekassa. Begynner og jobbe annahver helg så blir noen kroner ekstra..

Skrevet

Er revisor. Tjener 800.000. Ikke vanskelig å se at det er høyere lønninger i det private næringsliv.

Skrevet

sykepleier på natt- har nå 307000 kr

men stiger snart til 337500 - enten pga jobbytte, eller lønnsforhandlinger;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...