Gå til innhold

Nettbutikk med regntøy??? Anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa må ha nytt :-) Noen som vet om nettbutikker som selger regntøy?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyshop.no selger noe reflex regntøy i sin nettbutikk...

Skrevet

Ingen regnklær på babyshop og reflex har ikke nettbutikk......., men takk for hjelpen:-)))

Noen flere?

Skrevet

Så det selv nå. Babyshop har hatt det tidligere nemlig... Hennes&Mauritz har vel, men har ikke selv erfaring med dette regntøyet.

Skrevet

Dytter, for det lurer jeg også på.Og noen med sjøstøvler også hadde vært fint.

Skrevet

Sportmann.no

Skrevet

Hei! Du får kjøpt Troll- regnklær på www.kidsfashion.no. På linus-lotta.com får du kjøpt Didrikssons- regnklær.

Til ene tuppa mi har jeg akkurat handlet kjempefint regntøy hos ellos.no. Det var av merket Abeko og jeg kjøpte regnklær, regnvotter, støvler og sydvest i samme mønster. Kjemepestilig :-)

Skrevet

Abeko ja!!! Det er jo det jeg egentlig leter etter. TAKK!!

Men hvor står det at det er Abeko? Eller er alt regntøyet det merket på ellos? :-)

Skrevet

Finner ikkeno` Abeko jeg, snufs;-)

Skrevet

www.lilletrille.no har troll regntøy på tilbud... Tror jeg :o)

En stund siden jeg var inne der.

Skrevet

Hei :-)

Det står ingen plass at det er Abeko, jeg visste det fordi ei venninne har maken. Men, iallefall, for å finne det så går du inn på Ellos- barn- regnklær. Å så kommer det opp fem sider. Du går til side 4. Nede på den kommer det først et par rosa støvler i Abeko ( alt finnes i blått/lime og rosa/orange) og så et par bilder bortenfor kommer cerise regnvotter. Om du klikker på dem så kan du velge mellom rosa og blått. På de blå kan du se at det står Abeko. Regnklærne står på nederste linje på side 4. Avbildet i blått og lime. Buksa koster 129,- og jakken 179,-. Ble litt rotete forklart, men håper du forstår hva jeg mener. Kjempefine, de regnklærne, altså :-)

Skrevet

Da fant jeg det. Tusen takk for hjelpen. Vet du hvordan de er i str? SNuppa her blir to år.....lurer på omm 100 blir veldig stort??

:-)))

Skrevet

Mi jente er fire år og 100 cm lang. Kjøpte 110 til henne. Er nok litt i største laget, men tenkte 100 ble for lite. Tror de er nokså gjennomsnittlig i str. Kjøp det du kjøper til vanlig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...