Gå til innhold

Dårlig samvittighet overfor gutten vår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er temmelig fødeklar nå og babyen kan komme når det måtte være. Foreldrene mine bor 2 timer unna og de kom nedover i dag for å ta med seg gutten hjem til seg til neste tirsdag. Jeg vet jo at gutten får det kjempe bra der og at foreldrene mine gleder seg til å ha han hos seg. Men jeg får så dårlig samvittighet overfor guttungen fordi han har vært mye borte i det siste. Han var fra den 11- 25 mars hos foreldrene mine, i helga var han hos søstra mi og nå skal han til foreldrene mine igjen. Jeg vet at han storkoser seg der, og at de orker mer enn meg nå som jeg går på slutten med babyen i magen. Vi har ikke så mye omgangskrets her heller som kan ha han hvis vi må på sykehuset. Og fødselen med førstemann var ganske rask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener... Jeg har lillemann på tre hjemme siden han er syk på femte dagen, og jeg kan gi han så veldig lite.. Har saftig BL og klarer ingenting. Så til helga kommer mamma for å hente han hjem til dem. Er trist å føle det slik, men på samme tid; som du sier selv så kan de orke mer nå! Og det er jo fint!! Er jo veldig godt å ha familie som stiller opp slik.

Skrevet

Det betyr jo at du er en god mor som føler det sånn og ikke bare er glad for å få litt fri. Av og til må man faktisk gjøre ting man selv ikke synes er den beste løsningen fordi det antageligvis er det beste for barna våre. Som du sier koser han seg der og der får han sikkert full oppmerksomhet og det kan være godt nå før fødselen for ham også for etter fødselsen så kommer du jo ikke til å kunne vie deg bare til han da heller. Og så bra for han å styrke forholdet til familien forøvrig da. Du får heller ringe ofte og vise ham at du bryr deg om at han har det bra og prøve å lade batteriene dine den siste tiden for det blir full fart med to, da kommer du nok også til å få dårlig samvittighet både titt og ofte for den ene eller andre siden du ikke kan være overalt på en gang. Jeg venter nr tre og lurer på hvordan det skal bli:)

Skrevet

Tusen takk for innleggene, koslig å høre at jeg ikke er heldt håpløs liksom. Jeg vet jo det er best for han denne løsninga her, men jeg vet at jeg kommer til å savne han enormt mye når han er hos foreldrene mine. Legen har også sagt at jeg skal ta det fullstendig med ro nå. Og jeg var hos han i går og skal til han igjen i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...