Gå til innhold

Nå skal jeg til dyrlegen med hunden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pelsen blør når hun tisser.:( ønsk oss lykke til.. det er ikke bare litt blod nemlig. Snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, håper det går bra med pelsen! Lykke til!!

Skrevet

Uff da! Hørtes ikke bra ut..... Lykke til:-))) Håper det "bare" er en bagatell som kan ordnes raskt! :-)

Skrevet

Uff, lykke til da. Kjedelig med de besøkene... Har vært der i dag vi også og har en valp på snart 4 mnd som ikke skal hoppe på 8 uker!!!!!!!!!!!! Akkurat nå sover hun i buret med tepper over og under. Har tatt vekk et brokk.

Skrevet

Oj, oj..... uff det er ikke gøy. Håper alt går bra med pelsen.

Skrevet

:( nå er vi hjemme igjen, og er ikke noe særlig klokere ang hva som er galt med pelsen. Urinprøven viste ikke UVI, men de fant noen bakterier som de ikke visste helt hva var samt at det på langt nær var nok til å forårsake så mye blødning som hun har. :( Så det blir ultralyd neste uke for å sjekke for svulster i urinblæra samt skjekking av livmor.:( Måtte ringe mora mi for å be henne være med neste uke så jeg slipper å sitte der å grine aleine om det er noe galt. Det er fælt så knyttet man skal bli til dyr.

Skrevet

De er barna våre de og... Tassen datt ned fra verandaen (andre etasje) det var kjempeskummelt. Heldigvis tåler de mye disse staffene.

Skrevet

lykke till .det samme var med golden tispa mi .da de tok ultralyd viste det seg at det var utvendig livmorbetennelse.6ukers antibiotikakur.men det hjalp desssverre ikke så da måtte jeg ta farvel med min skjønne hund etter 10.5 år.men det var råd fra vetr fordi hun var for gammel til å opereres.

Skrevet

vekt

huff! så grusomt! :( tispa blir 7 år i desember.... Vi er satt på 21 dager med antibiotika nå og ultralyd til uka igjen da. Jeg blir helt deprimert av det her. sukk.

angel

oi oi, fra andre etg faktisk! Godt det gikk bra! Ja, de er tøffe.

Skrevet

vekt

var hun syk i tillegg? pelsen har ikke feber, spiser og drikker normalt. jeg prøver å overbevise meg om at det er ett godt tegn! sukk.

Skrevet

Ånei, går det bra Tinker? Sånt er så trist. Men det er ikke livmorsbetennelse da? Det fikk hunden til mamma ifjor når hun var 10 år, og ble operert da.

Skrevet

De vet ikke enda. Dyrlegen sa at det kjentes normalt ut i livmoren, hun har ikke feber og viser ingen sykdomstegn annet en at hun tisser mye og har veldig basisk urin. Lukter nesten salmiakk når hun tisser. Virket som hun mer trodde det var en tumor i urinblæra..

Skrevet

HAr hun oppført seg annerledes i de siste da?

Skrevet

nej, ikke i det hele tatt. Like blid og fornøyd.

Skrevet

Hmmm.. Da vet jeg ikke hva det er. Klapp B på hodet fra meg da, og O sender hun et slengkyss:)

Skrevet

nei hun var ikke syk .alt var normalt å ho både ang spising og væremåte.plutseli begynte ho å blø og jeg trudde jo det var ei ekstra løpetid.men ringte vet å ho ville sjekke det.men skreiv litt feil det heter åpen livmorbet. Håper det er bare en bagatell med hunden din slik at du kan ha den i mange år til. de er jo som et familiemedlem og det er grusomt den dagen man må ta farvel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...