Gå til innhold

Enda et spm om skatteklasse!! Hjeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

UÆÆ..jeg fikk 26 000 igjen på skatten!!!! Helt skjelven nå! Detta var virelig penger jeg trengte! Men, ser det står skatteklasse 1 på papirene mine...og jeg var jo aleneforsørger i hele fjor..(fikk ny samboer nå i februar). Skal jeg ikke i skatteklasse 2 da?

...og kan beløpet da bli mindre? Livredd for at disse pengene skal forsvinne...hihi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skal ha skatteklasse 2, og nei beløpet blir ikke mindre, men heller større:) send inn endring du!

jeg har gjor det en gang og fikk ganske mange tusen mer tilbake:)

( tror det var 6000 eller noe)

Skrevet

;o) - Du er heeelt sikker?? Jeg kan ingenting om akkurat dette...- kan man gjøre disse endringene over nett, eller må man sende inn papir utgaven?

HI

Skrevet

du skriver det i tilleggsopplysninger feltet! vet ikke om det går på nett, men vil da tro det? har ikke sett på nettutgaven...

jeg fikk hvertfall mer penger tilbake! det er jo lavere skatt i skatteklasse 2 enn 1.. så jeg er ganske sikker ja, ring og spør dem hvor mye det utgjør for deg! ikke la det være hvertfall, du kan jo få noen 1000 til:)

jeg er lignet i klasse 2 og fikk igjen 38000!!!!! :) jeg er i full jobb..

har lest selvanngivelsen maaaaaaange ganger:) hehe

Skrevet

atena & alex:-) Kan jeg spørre deg hvor mye du tjener? Og hvor mye du skatta? Siden du fikk igjen så mye:-)

Skrevet

Så lenge du og samboer ikkje har felles barn så blir du likna etter skatteklasse 2, eller skal bli likna etter skatteklasse 2. Så eg reknar med at du skal bli likna etter skatteklasse 2 ja.

Eg fekk og ei likning å skatteklasse 1, men det har eg nedra på nett. Nokon seier det ikkje gjer det store utslaget, men eg venter nok på skatteoppgjeret som eg håper på kjem i juni..... reknar med det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...