M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Nå ble det så mange tråder å svare dere på, og er litt forvirret... Kniiiis;-) Derfor må jeg og bare ta en sånn egen tråd der jeg ønsker dere begge lykke til, og hååååååååååper og krysser for at dere kommer fort inn på 1.trim!!!!!!!!!!!!!! Det har vært ufattelig godt å ha dere å prate med her inne, og jeg kommer nok ikke til å "stikke helt av". Kommer til å følge med dere til dere har hver sin lille spire i magen deres!!!!!!!!!!!!! Stooooor klemmmmmmm fra M-79 og lille spiregullet:-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 tusen takk, du er ei skikkelig god jente som er lett å prate med godt du ikke stikker helt av, for jeg kommer til å savne deg inne her! Ønsker deg alt godt videre, og håper du slipper for mye "plager" i svangerskapet! Lykke til og du ser nok både meg og tussemor snart på 1.trim!!! Kos med den voksende magen din og nyt tiden som gravid :) stooor klem fra ire86 :):)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk ire:-) Du er en fantastisk god jente du også, og utrolig godt å høre at du og tussemor kommer FORT etter;-) Stor klemmmmmmmm til deg og maaaaaaaaaaaaaaaaaasssssse babystøv**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Himmel og hav M-79... du er da god altså!!! ) Sitter her med et veldig smil om munnen.... Jeg har vært på farta, og ble så innmari glad da jeg så denne meldingen da jeg bare tenkte meg en bitteliten tur innom her! Du er herlig altså) Tuuuuusen takk for gode og varmende ord og ønsker for oss:o) Det er så godt å vite at andre bryr seg... og du skal vite at jeg bryr meg om deg og, og er bare så utrolig glad på dine vegne!!! Dette fortjener du godjenta:o) Så kommer nok ire og jeg arm i arm inn på 1. trimester om ikke så alt for lenge ja:o) Masse lykke til vennen! En stooooor klem tilbake til deg godjenta:o) *SmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiLLLLLLLLLLLLLLL*
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅ UFATTELIG GOD OG HERLIG DU ER TusseMor&lillegutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen tusen tusen takk:-) Ble så utrolig glad da jeg nå leste innlegget fra deg:-) Er så ufattelig godt å ha dere her, og JA jeg bryr meg virkelig om dere!!!!!!!! Ja nå kommer du og ire arm i arm inn på 1.trim VEEEEEEELDIG snart dere:-) Det er jeg sikker på!!!!!!!! Og her kommer masse masse babystøv til dere: ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** og så 2 plusstegn som betyr at dere snart får det på testene deres: + + :-) Stor klemmmm fra meg og lille gullet;-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Så koselig at du synes det da vennen:o) Og takk det samme... hihi... Og så får jeg skuffe til meg litt babystøv, så vi kan følge hverandre på trimesterene sammen... DET hadde vært koselig det! Tusen, tusen takk for lykkeønskninger! og ikke minst + tegn...hihi... Du er god du:o) Kose deg masse med magen din... og ha en deilig dag! Klemmer
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk vennen og i lige måde:-)!!!!!!!!!!!! Har svart deg litt mer inne på "min oppskrift" tråden;-) Klemmm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå