Gå til innhold

Lekker dere fra brystene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :-)

 

I dage er jeg 14 uker med tvillinger. Men merket i morges att det kom litt blank veske ut av den ene brysten. Er det normalt,hva er det eventuelt?

 

Lurer også på når dere kjente liv? Jeg er gravid for første gang,men de siste dagen har jeg kjent atte det er noe som beveger seg der inne.. Kjenner det ganske svakt.

 

Takk for svar :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap fikk jeg tidlig "melk" i brystene. Husker ikke helt hvilken uke, men tror det var i uke 16.

 

Nå er jeg i uke 21 og har nå kommer det litt væske fra begge .

 

Tror dette er ganske forskjelig fra person til person. Noen får ikke noe før barnet er ute.

 

Første svangerskap kjente jeg liv i uke 18.

Nå kjente jeg det i uke 15

Skrevet

Jeg lekker slik at jeg må gå med ammeinnlegg.. Er i uke 26. Men det er godt å se at melka er der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...