tvillinger i oktober Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei alle sammen :-) I dage er jeg 14 uker med tvillinger. Men merket i morges att det kom litt blank veske ut av den ene brysten. Er det normalt,hva er det eventuelt? Lurer også på når dere kjente liv? Jeg er gravid for første gang,men de siste dagen har jeg kjent atte det er noe som beveger seg der inne.. Kjenner det ganske svakt. Takk for svar :-)
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 I mitt forrige svangerskap fikk jeg tidlig "melk" i brystene. Husker ikke helt hvilken uke, men tror det var i uke 16. Nå er jeg i uke 21 og har nå kommer det litt væske fra begge . Tror dette er ganske forskjelig fra person til person. Noen får ikke noe før barnet er ute. Første svangerskap kjente jeg liv i uke 18. Nå kjente jeg det i uke 15
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg lekker slik at jeg må gå med ammeinnlegg.. Er i uke 26. Men det er godt å se at melka er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå