Bobine Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jenta mi vil ikke gjøre seg klar til å komme ut :-( På kontrollen forrige uke, lå hun med hodet ned men ganske bevegelig, men 3-4 timer etterpå snudde hun seg på tvers, og så med rompa ned. Og mellom de to stillingene har hun flytta seg hele uka. Senest i går hikka det helt oppunder mellomgulvet. Men på kontroll i dag, har hun snudd seg rette veien igjen, fremdeles med bevegelig hode høyt i bekkenet. Jeg aner jo ikke hvilken vei hun har tenkt seg ut.. Hvis jeg skulle gjennom en setefødsel, hadde det vært litt greit å vite om det på forhånd, så jeg/vi kunne forberede oss litt. Er 38+6 i dag, førstegangs, nå burde hun jo legge seg skikkelig til snart Frustrerende....
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Kjedelig! Du har tydeligvis godt med fostervann og GOOOD plass der inne.
Bobine Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Kan ikke si det er så veldig behagelig når hun gjør helomvending akkurat... Hun holdt meg våken i halve natt mens hun holdt på. Er ikke så stor heller, bare 1 cm over den røde streken på sf-målet, men ungen er i alle fall godt trent Håper det i det minste er pga romslig bekken hun holder på sånn, og ikke fordi hun ikke har plass til å trykke seg ned der :S Fordi hun ligger så langt opp i bekkenet, er det ikke vits å sjekke leie m ultralyd heller, er jo ingen garanti for at hun fortsetter å ligge sånn.. Så da får vi bare være på vent en stund til og se hva som skjer Tullejente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå