meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Irriterende er det. Jalapeños, paprika, ja, masse smaker bare jord. Æsj.
Poteto Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 tomater og!! sikker noe med årstiden hehe.. eller klimaet:P aner ikke. m en er noe dritt!!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Hmmmm. tror ikke jeg er gravid... Men kan jo aldri vite. Andre mulige grunner?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Du og jeg kan ta en test i mrogen tidlig!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 Jeg har kjøpt en haug fra billigtester. I tilfelle pga ustabile syklusen min. Men er jo hele 3 dager til IKMdag her.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 kom igjen, kjøp en cb, kan slå ut en-tre dag før, min ikm er egentlig imorgen. lets do it!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Når jeg har 18 billigtester liggende så er det en tanke dumt å bruke penger på en CB som jeg forresten ikke har sett her i byen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå