Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hvor lenge kokte du vannet til mme og grøt? Altså hvor gammelvar babyen når du slutta med det? Hvor lenge rapa du babyen din? Samme her hvor gammel var babyen når du slutta?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg slutta å koke vannet når hun var ca 3 mnd. Vet da at vannet her ikke er forurenset. Rape bør babyer gjøre etter hvert måltid. Husker ikke når det ikke var nødvendig lenger , men var sikkert nermere året tenker jeg.....
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 eg kokte vannet til ca 6 mnd. mi har vore flink til å rape hele tida.. så rapen kommer av seg selv. så setter ho bare på gulvet eller noe.. men dei raper vell ungene sine til ca 8 m nd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå