Gå til innhold

Ang raping og koking av vann.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kokte du vannet til mme og grøt? Altså hvor gammelvar babyen når du slutta med det?

 

Hvor lenge rapa du babyen din? Samme her hvor gammel var babyen når du slutta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta å koke vannet når hun var ca 3 mnd.

Vet da at vannet her ikke er forurenset.

 

Rape bør babyer gjøre etter hvert måltid.

Husker ikke når det ikke var nødvendig lenger , men var sikkert nermere året tenker jeg.....

Skrevet

eg kokte vannet til ca 6 mnd.

mi har vore flink til å rape hele tida.. så rapen kommer av seg selv. så setter ho bare på gulvet eller noe.. men dei raper vell ungene sine til ca 8 m nd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...