Gå til innhold

faen altsååå

Anbefalte innlegg

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

JEG FÅR JO ALDRI LEST NOE I DET HELE TATT TIL DEN FORBANNA KJEMIEN!! GÅR JO BARE OG TISSE HELE TIDEN!!

grr..1!"#¤EWR#¤T%¤ !!!!

sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det tissinga eller dibbinga som hindrer deg i å lese på kjemi....... ;)

Så, sett igang å les med deg nå!!

Skrevet

Nei altså det er faktisk tissingen, så nå har jeg bare lagt fra meg hele boka, det er liksom mindre farlig å "misse" et par innlegg på dib pga tissing ;p nå våkner snart babyen min og så jeg får vel tisse et par tusen ganger til og ta meg av henne.. faaaen

Skrevet

faen ovenfor tissingen altså. hehe. er så lei. har tisset som en regnsky hele uka

Skrevet

Uffda, stakkars deg! Høres ikke bra ut. Har visst ikke fått med meg dette, er du gravid? uvi? Må jo være en grunn til at du flyr på do hele tiden??

Skrevet

Jeg har ikke uvi, såpass mye vet jeg. Tror neppe jeg er gravid heller, siden jeg akkurat har hatt en SA..

Så jeg aner ikke hva det er jeg. Hvor mye kan man egentlig tisse av 7dl vann liksom

Skrevet

Var det en SA? Da for de få ukene siden. Uff, å trist.

Men formen ellers er bedre nå? Utenom tissinga?

Skrevet

Uffda, så trist...

Nei det skulle jo ikke bli så mye av 7 dl vann... drikker du mye cola eller kaffe så er jo det vanndrivende da.

Skrevet

Ja, det var det.. Det var ikke så trist egentlig det var mest jævlig ubehagelig og alt det der.. Men nå så etterpå har jeg hatt litt småspotting ellernoe og nå tisser jegh ele tiden

så jeg begynner jo å lure

men utover er formen merkverdig bra, litt trøttere enn ellers men det er vel bare årstiden ;)

skulle bare ønske jeg kunne tisse mindre!!!

Skrevet

Jeg har masse! vann i kroppen etter fødsel.. Men jeg drikker ikke så mye cola eller kaffe.. Jeg prøver jo å få ut vannet men det går ikke, hehe. Fortsatt like deilig og hoven som da jeg var 35 uker på vei;)

Skrevet

Du har fyllt på med litt jern etter de voldsomme blødningene, ikke sant?

Bra formen er bedre hvertfall da:)

Skrevet

Jeg går konstant på jern da. Hehe. Ellers bare synker det..

Eneste som er forandret er at jeg har plutselig begynt å tisse mye og har masse hetetokter. Blæh. Jeg er altofr ung til sånt :P

Skrevet

Ok. Ja, jeg også nå. He he.

Fått beskjed om at eneste løsning for meg var å bli ferdig med barn og så ta bort litt av slimhinnene...

Skrevet

Eg og tissa støtt då eg las grunnleggande kjemi. Trur det var fordi det var så innmari kjedelig. Samme effekten hadde pedagogikk. :-P Biokjemi er mykje meir spennande og eg tissa sjeldnare.

Skrevet

Ja, det hadde vært kjekt, jeg vil ikke blø sånn lenger. Er faktisk slitsomt som du vet..

Dessuten har jeg jo lyst på et barn til, hehe, men jeg tror ikke jeg er gravid nå. Hadde tatt seg bra ut ;p

Etter jeg skrev det innlegget her har jeg tisset 5 ganger forresten. Så da skjønner du - jeg tisser mye!!

Jævlig slitsomt

Skrevet

Tullejenta ;p Kjemi er morsomt det, vi kan lage parabenkrem til mannsprøyta.

Skrevet

Herregud det er kjempemasse.

Jeg hadde en periode da jeg var 14 at det var sånn, men det var kun psykisk da...

Sjekk for UVI og graviditet og kontakt lege om det holder seg slik?

Skrevet

Det hadde jo vert perfekt om du tisser ofte no fordi kroppen endelig kvitter seg med vatnet. *krysser fingrene for at det er det som skjer* =)

Skrevet

Ja, det er kjempemasse, og jeg tisser MYE også. Har ikke uvi, sjekket det igår, hehe.

Kanskje jeg bare har en periode hvor kroppen min vil tisse mye. Sykt isåfall.. Eller så får jeg jo bare ta en test. Heheh

Jeg føler at om jeg drikker et halvt glass vann så tisser jeg ut ti liter

Skrevet

Ja husk å notere alt som kan vera aktuelt til mannsprøyta! Her skal ingenting bli oversett

Skrevet

Jeg skal i alle fall gjemme p-pillene mine, vi vet jo aldri hva våre menn finner på for å opprettholde sutrekjerringstatusen

Skrevet

Er det der ceracetten min har blitt av?!?!? Jammen har dei hatt effekt på han og :-P

Skrevet

tydelgivis.. faen altså

Skrevet

Dumme sutrekjerringmann! Konsekvensen er jo at mannskona får enda ein unge å ta seg av. Kanskje ho (oops han) hadde blitt i betre humør da?

Skrevet

Haha, muligens :-D

Skjønte ikke den med oops han, mente du ikke hun ? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...