Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg er i uke 29 og i går etter orgasme var magen min sinnsykt hard. Hadde ikke vondt men den var knallhard og ta på, spesielt der hvor rompa til babyen ligger. Det ble bedre etter 15-20 minutter. Og idag er magen normal igjen. Hva kan dette være? Har jo hørt magen strammer seg slik når man har kynnere, men gjør ikke kynnere vondt? Noen andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 min har vært sånn siden jeg var 13-14 uker..livmora stremmer seg når du får orgasme..derfor blir magen din knallhard..ikke farlig og helt normalt Kynnere er også sånn som stremmer seg og magen blir knall hard..og de trenger heller ikke være vondte.. Men er pga livmor strammer seg når du har orgasme magen din blir hard
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det er helt normalt at du blir hard etter orgasme. Det er livmoren din som trekker seg sammen når du får orgasme. Da blir den hardere :-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Det er nok kynnere ja. da blir magen helt hard. kynnere trenger ikke være vonde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå