Gå til innhold

Stolt fjortis

Anbefalte innlegg

Skrevet

og like stolt mamma:-)

For i dag ble fjortisen med venner overbragt den hyggelige nyhet at de har vunnet Ungdomsprisen i fylket vi bor i!!!

Og så er de invitert på prisutdeling med påfølgende middag denne uken:-)

Er de ikke flinke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig KULT!!!

Gratulerer, det er vel fortjent! Moro med prisutdeling og så blir det vel litt avisskriverier også, tenker jeg :)

Skrevet

Kan nok tenkes det ja:-) Det var jo slik det begynte! Hun og to venninner tok kontakt med avisen og så begynte ballen og rulle.....resultatet ble ungdomsklubb, 250.000 kroner fra departementet og nå altså denne prisen:-) Hipp hurra for ungdom som tør stå på:-)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Det der var jo skikkelig stas :D

Er flott med ungdom som stiller spørsmål og krever ting.

Heia til fjortisen din og heia til mamman som har lært jenta si å stå på for saker som er bra!

Hipp hurra :D

Jeg får vel følge litt med i nyhetene fremover da hihi

Sånt blir vel kringkastet helt bort hit også skulle en tro :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med fjortisen! Dette her var jo litt av et initiativ og gjennomførelse. Godt at ungdom selv ønsker et slikt oppholdssted hvor de kan drive med forskjellige aktiviteter. Og, så blir det positiv blest rundt ungdom, som ofte bare blir trukket frem når det er noe negativt. Skjønner godt at du er stolt av jenta di!

Skrevet

Ja!!! Jeg er superstolt!!!

En hormonbombe som endelig begynner å se at når hun gjør konstruktive ting så blir det gode resultater:-) Ikke bare hormoner:-D

Og hun var superstolt selv igår:-)

Skrevet

Å, de er kjempflinke som får til dette! Alle grunn til å være stolte, både fjortisen og mammaen! c",)

Skrevet

Det er stilig når ungdommene bestemmer seg for noe og gjør det!

gratulerer med stolte jenta di!

Skrevet

Så gøy!

Gratulerer til flinke jenta din og til den stolte mammaen. Godt når vi ser at resultatet av oppdragelsen ikke har vært så ille alikavel ;)

Skrevet

Kult!!

Der ser du, hormonbomber kan brukes til mer enn å smelle med dørene :o))

Gøy når hardt arbeid fører frukter......

Kjempeflinke er de......Men så har hun en flink mamma også da :o)

Skrevet

Takk for gratulasjoner:-) Nå har hun gjort hele jobben selv, jeg har kun stått på sidelinjen og heiet!

Og ja Plutseliten.....det er godt å se at man ikke har mislyktes totalt med oppdragelsen - godt for selvtilliten til oss mammaer det:-D

Skrevet

Hahahaha, du sier noe ja - de kan rett og slett brukes til noe mer enn dørsmelling!!!

Skrevet

Mot i brystet, vett i pannen, stål i ben og armer!!!

JA! Sånne fjortiser det vil gamle Norge ha!

Håper det blir masse blest, så andre også kan se at det nytter å stå på.

Gratulerer!

Skrevet

Sånn ja, NÅ skjønte jeg det andre innlegget ordentlig. Men du så gøy da. Skjønner godt at du er stolt. Virkelig bevis på at du har lykkes i å oppdra ;-)

Virkelig morsomt med ungdom som vet hva de vil og får det til! Og kjempebra at det blir sett og satt pris på! Hipp, hipp hurra!!!!!!!!

Skrevet

Kjempebra!

Gratulerer til ungdomsgjengen!

Flott at når de viser initiativ så blir de tatt på alvor!

Skrevet

Ja dette er gøy!

Men så har vi verdens herligste dame som jobber i kommunen og som har stått i bresjen for ungdommen bestandig. Nå har hun voksne barn selv, men hun fikk blant annet innført Ferieklubben her i byen når hennes barn var små. Og masse annet. Hun er bare superduper og spiller på lag med ungene våre:-) De får lov til å prøve seg der mange andre setter begrensninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...