Lille Trille* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Trehjuling med Dreami hardbag. Setter veldig pris på om noen kan komme med gode eller dårlige erfaringer
Januarbaby2014 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg har denne, men jeg har ikke bagen til den... På vogna mi så henger bremsa seg opp i "hytt og vær", veldig irriterende. Har også hørt om folk som har klaget på en eller annen klikkelyd.. vet ikke jeg. Hadde kjøpt en annen vogn hvis jeg skulle tatt valget på nytt.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Søk på den på forumet så vil du finne at mange har spurt om det samme:) Min erfaring er at det er en ufattelig dårlig vogn. Den er slingrete, ustø, bagen er for liten, sportsdelen er dårlig og smal/kort. Kalesjen er for kort, og den har ikke vendbart styre. Den har lett for å velte og har dårlig kvalitet på stoffet, fargen falmer. Bremsen er dårlig og også den som man låser hjulet med. Jobber i barnehage og har trillet mange vogner for å si det sånn, men denne tar kaka. Hadde den til førstemann men solgte den...bytta til Emmaljunga og har aldri vært mer fornøyd. IKKE KJØP
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 så finnes det også de som er super fornøyd med den vogna!! jeg har nylig kjøpt den, pga utrolig mange jeg kjenner har den, og elsker den! vendbart styre? trenger jo ikke det, bagen kan jo gå begge veier! vel, det er en smaks sak.... jeg elsker den og kjenner mange andre som gjør det også
Lille Trille* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Takk for tilbakemeldinger! Vanskelig dette....
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 klart det er vanskelig, men ALLE har så forskjellige meninger/erfaringer... Tror man må bare prøve seg ut feks, se etter hva du ønsker, kikke på de vognene du liker, flere ganger og lenge..Hmm.. nå koster jo denne vogna 3000, og det er jo ikke mye..hmm.. jeg fikk min for litt siden, og elsker den <3 alltid gjort det hehe
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Det er en grunn til at de selger den billig overalt nå, og det er fordi de skal slutte å produsere den (har jeg hørt iallefall). Jeg hadde den som første vogn, og jeg var forsåvidt fornøyd de 4 mnd jeg fikk brukt dreamibagen. (DEN ER LITEN).. Når jeg begynte å ta i bruk sportsdelen ble jeg misfornøyd. Den tippet hvis jeg hadde stellevesken hengende på håndtaket, hjulet foran dirret hvis jeg gikk fort, vanskelig å komme til i handle"kurven" under når man har på sportsdelen etc. Jeg HATET vognen tilslutt. IKKE KJØP sier jeg. Den er til å bli sprø av..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Jeg mener at de som er fornøyde er de som akkurat har kjøpt den og som ikke har erfaring med gode vogner. Som dermed ikke vet hva de går glipp av. Var nemlig og fornøyd noen ynkle måneder og skrøt av vogna til alle før jeg fikk teste andre vogner og fikk se hvilken drittvogn jeg hadde kjøpt. Ja man kan snu baggen, men ikke praktisk når sola står midt i trynet på ungen, fordi kalesjen er for kort. Jeg tenkte da at, MEN da kan jeg jo bare snu vogna og dra den baklengs. Men, NEI, kunne låse hjulet foran da, men måtte uansett vippe vogna opp. Nei, vi og babyen fortjener bedre vogner enn den. Feilene dukker opp, en etter en.
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg syns denne vogna er så utrolig fin, og hadde egentlig tenkt å kjøpe den, men har hatt is i magen. Stort pluss at den er så latterlig billig, men nå syns jeg vel det også er litt mistenkelig. Har hørt så mye negativt om den til sammen nå at jeg nok har ombestemt meg. Går nok for en mye dyrere Emmaljunga, med fire hjul. Jeg syns ikke den er spesielt lekker, syns egentlig ikke noen 4-hjulinger er det, skal jeg være ærlig, men det blir sikkert bra. Jeg blir vel vant til det også... Uansett, lykke til med valget. Det fins da noen som er fornøyd med den vogna også, så...
mrs1984 Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 da har eg vert heldig med mitt eksemplar... hatt den i 1,5 år no, og er storfornøygd, ingenting som knirker og dirrrer og alt dere nevner på...min vogn er myyyyykje brukt, både på skogsstier, asfalt osv. ingen negativ erfaring. gutten min nektet uansett å ligge på rygg uten å sjå noko når han var 4mnd, da måtte eg ha bytta til sportsvogndelen uansett.. Kanskje er det kutta ned på prod.kostnader nå som den er blitt så billig, ikkje vet eg... ingen problem med 3 av mine venninner sine heller, kjøpt før prisen fallt drastisk... lykke til i valget ditt!!
Lykkelig m@mm@ Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Storfornøyd - har brukt den i to år!!! Ingen problemer med tipping eller knirking. Dvs. det knirket litt i spilene i det ene hjulet i starten, men det var bare noe smøring som skulle til- har aldri hørt det siden. Den er herlig å kjøre og lun til å være en trehjuling. Har egentlig ikke særlig å utsette på den. Vi har en liten bil, og sammenlagt med sportsdelen fremovervent, blir den lang. Det er ikke problem i en bittelitt større bil enn en gammel A4 stasjonsvogn. Fantastisk å kunne ha maxi-cosi bilstol på understellet!! (vet jo at du kan det på en del andre vogner også!) Vi betalte 6000,- for de tre delene.
valval Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Den selges billig over alt nå, fordi den skal ut av produksjon. Jeg vurderte å kjøpe vogna pga tilbudet, men da jeg var å titta på den ombestemte jeg meg tvert. Jeg hadde lest både positive og negative omtaler om vogna, og skjønte med en gang jeg hadde vogna foran meg hvem jeg skulle tro på. Det er ikke noen god vogn hvis du har planer om å bruke den mye ute. For shopping på kjøpesenter duger den sikkert;) Til og med dama som jobbet i butikken jeg var i frarådet meg (med hviskende stemme) å kjøpe den... IKKE kjøp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå