Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hadde journalisten her i dag, fortalte om Mikael og om hvordan det er å miste et barn. Husker rett og slett ikke hva jeg sa jeg, men får håpe det var noe vettugt! Kommer i Trønder-Avisa om ikke lenge.. =)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Oi oi! Hvis det kommer på nett så må du legge inn linken! Hvordan går det forresten med deg/dere? Snakket en del sammen på bim, men jeg har byttet nick siden da..
yasmina Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 hadde vaert fint aa lese saa kommer det paa nett maa du legge ut link . Hvordan gaar det ellers da ? tenker paa dere fremdeles
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Så flink og sterk du er! Det er helt sikkert mange i samme situasjon der ute, som vil styrkes av å lese om din historie. Lykke til *God klem*
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Regner med det kommer på nett, vi får se! =) Her tralter og går dagene, altfor sent etter min mening.. Jeg har under 4 uker igjen til fødsel, og kan ikke få forklart godt nok hvor mye jeg gleder meg til den! Og ikke minst til å få med meg jenta mi hjem.. Psykisk er det bedre enn noen gang i dette svangerskapet, jeg har fått tilbake gnisten i øynene sier folk. Men fysisk røyner det på. Jeg er tjukk og feit, vondt overalt, masse vann i kroppen og svetter noe helt vanvittig!! Jaja, er ikke så lenge igjen nå, og prisen er liten når en tenker på hva som kommer.. =)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Så godt å høre at det går bedre med deg/dere, selv om slutten av svangerskapet er slitsomt, så er det jo ikke lenge til du får se prinsessa! Godt å høre at du har fått tilbake litt gnist i øynene! Lykke til med resten av svangerskapet og fødsel
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Da skal jeg følge med i avisen de neste dagene. jeg synes du er tøff som greier å fortelle din historie.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 Takk alle sammen! =)
dåsa06 Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Blir fint å lese. Abbonerer på avisa:-) Sa journalisten noe om når det skulle komme?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 9. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2008 Mot helga sa han.. =)
Cat.68 Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Da skal jeg følge med Lillegull, så flott at du setter et ansikt på sorgen med å miste et barn. Det gjør godt å sette ord på det ,å få fortelle sin historie. Mange klemmer fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå