Gå til innhold

Historien om Mikael kommer i avisa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde journalisten her i dag, fortalte om Mikael og om hvordan det er å miste et barn. Husker rett og slett ikke hva jeg sa jeg, men får håpe det var noe vettugt!

Kommer i Trønder-Avisa om ikke lenge.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tøff du er som står frem med historien din!! Blir spennende å se når den kommer i avisa!

Skrevet

Hei

Gratulerer med ny baby i magen! Er ikke på bim så ofte, men husker deg og Mikael fra da jeg gikk gravid. Sender en klem til dere, og synes du er utrolig sterk som klarer å dele din historie. Har lest om Mikael på englesiden din, og jeg sender dere varme tanker!

Klem fra meg!

Skrevet

Hei til deg!

Jeg var inne på nettsidene du hadde laget til lille engelen din, den var nydelig!!! Leste hele historien om deres lille Mikael og ble veldig rørt! Så på bildene og han var en veldig nydelig gutt:-)

Mine tanker går til dere, og jeg ønsker hele din familie all lykke i fremtiden som kommer, masse gratulerer med den lille i magen !

Skrevet

Må bare få si at dere har en utrolig fin hjemmeside. Kunne ikke unngå å felle noen tårer.

Ønsker dere all lykke i fremtiden.

Skrevet

har skrevet til deg på siden din.

Skrevet

snuuuufs... felte både to og tre tårer når jeg leste på siden til mikael.. trist.. kjempefin side!

Skrevet

Hei.=) Jeg har også vært inne på hjemmesiden din og lest. Gripende historie. Så koselig å høre at du er gravid igjen. Skal få tanta mi som bor i trøndelag til å følge med i avisa så jeg får sett det jeg å. Min mor leste forresten også på hjemmesiden din. Viste seg at hun og min far kjenner dine svigerforeldre.Vi kommer fra der de har feriehuset sitt. =) Hun hadde hørt om lille Mikael av dem, å jeg hadde jo lest din historie her inne.

Du må ha masse masse lykke til videre. =)

Skrevet

Takk alle sammen! =)

120408: Hvem av svigersene (de er skilt..) kjenner de? Ble nysgjerrig jeg nå.....

=)

Skrevet

Svigerfaren din.=) Vi har hus lenger oppe i veien der. Men bruker det bare som feriehus da mine foreldre har flyttet til asker utenfor oslo.

Skrevet

Trist historie... Kan ikke unngå å kjenne tårer nedover kinnet.

Kjempe fin side!

Lykke til videre:)

Skrevet

Først gratulerer med baby som kommer i mai:)

Så må jeg bare si at dette var forferdelig trist å lese,fra en nydelig hjemmeside!

Tårene rant og rant mens jeg leste og så bilder.

Dere har jammen hatt det tøft og fortjener all lykke for fremtiden!

klemmer

Skrevet

Takk igjen alle sammen! =)

120408; Vi var der i påska vi! =) Har vel knapt sett mer snø før i hele mitt liv.. Ble lite skigåing på meg da..

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...