Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 hvorfor i all verden gjør dere det? Hadde dere likt om han hadde snoket på deres telefon? Her i huset har vi aldri sjekket mobilene til hverandre, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Vi har ikke noe å skjule for hverandre, men meldinger er faktisk privat! Venninner som spør meg om hjelp til medisinske ting etc. Det har ikke gubben noe med, og jeg har ikke noe med hva kompiser etc spør om! Hadde han vært utro etc så hadde jeg merka det på andre måter! Bare spør hvorfor dere gjør det! Er overhodet ikke ment som krangle!
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 jeg velger å kalle det kikking..jeg gjør det for jeg er nysgjerrig,han kikker også på min mobil,og jeg har ikke noe imot det,ingen av oss har noe å skjule uansett så ingen av oss har noe imot det...=) enkelt og greit..
Sivalur Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Er jo ikke sikkert at de går inn og leser meldinger fra venner osv. Hvis man har en følelse av at noe er galt så er det jo bare en måte å få en bekreftelse på. Går du inn i meldingsboksen til samboeren din og ser melding der fra et damenavn du ikke har hørt før, så synes jeg man kan lese den. Men ikke meldinger fra kompiser eller venninner som du vet hvem er.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 jeg skjønner ikke hvorfor man må snoke jeg heller... her i huset er hans tlf min og min tlf hans som vi bruker om hverandre. er ikke krise om han leser mine meld, jeg har ingenting å skjule og versa vica....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 hm, jeg har gjort det 2 ganger og begge gangene fordi det er min egen usikkerhet som slår inn. Har lite me kjæresten å gjøre. Jeg har fortalt han det begge gangene og bedt om unnskyldning. Fant jo ingen ting av interesse. hahahaha! jeg er så tåpelig noen ganger. Han kan godt lese min, jeg har ingen hemmeligheter for han. Trall. Hater hemmeligheter jeg da, og synes et forhold burde ha nokså rene ark når man begynner det.
storebror og junibaby=) Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 her bruker vi begge telefonene om hverandre.... ikkeno å skjule.Og skulle det være en mld fra en venninne el no som hun ikke ønsker noen skal vite,ja så sletter jeg den.
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Men hva hvis venninnene dine sender deg en melding de kanskje ikke vil at typen din skal se, da? Dårlig venninne kalles det da...
Scorpiogi Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 jeg har ingenting i mot at han kikker på men, og hvis han ikke har noe å skjule er det vel heller ingen sak om jeg kikker på hans...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg går aldri inn på mannens telefon og ikke han på min. Syns man burde få litt privatliv. Om en av oss hadde hatt skumle mistanker så kanskje, men da hadde det jo vært snoking etter bevis på noe da.. Jeg håper vi slipper å gjøre det.
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 om jeg får en "hemmelig" sms av en venninne sletter jeg den =))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 men det er ikke det at han sier jeg ikke får lov da.. Jeg føler bare ikke noen trang til å gjøre det for det meste da....
Tjobing! Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Den måtte jo komme. Jeg synes det er irrelevant i en sak der mannen har svin på skogen. Sånn generelt er det ikke greit, hvis man bare er sjalu og dust i hodet - kontrollerende kvinnfolk er slitsomme. MEN jeg tror i de fleste tilfellene at man har en mistanke allerede. Jeg har aldri nærmet meg en mobil med hensikten å snoke for nysgjerrighetn, akkurat som jeg ikke ser i dagbøker, lommebøker eller noe annet privat. Har en veldig klar grense der. Men jeg hadde ingen skrupler da jeg sjekket en kjæreste mobil, fordi jeg stoler mer på intuisjonen min enn noen annet. Sier magefølelsen min at noe foregår, så stemmer det.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Vi snoker ikke, men leser hverandres meldinger.. Her i gården er det ett fett hvem som leser meldinger som kommer tikkende inn, uansett hvilken tlf det er.. Samboer er dårlig på å svare på meldinger fra moren sin osv, det er det ofte jeg som gjør. Ofte han spør om jeg kan ta en titt og svare på meldinger osv..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Vi har aldri lest hverandres meldinger, har overhodet ingen interesse av å lese hva diverse kompiser skriver. Tror ikke han har så mye interesse av å lese meldinger fra mine venninner heller. Selvfølgelig bruker vi tlf til å ringe med om hverandre, har da ingenting å skjule! Han bruker min om han ikke finner sin egen, og jeg bruker hans om jeg har lagt igjen min et sted.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 ingen av oss bryr oss, så da kikker vi ivei...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 Enig med deg, vi driver heller ikke å gjennomgår "Innboksen" til hverandre;0) MEN......kanskje hadde det vært annerledes om en har en nagende mistanke.....? Om jeg hadde hatt det, kan jeg jo ikke svare på om jeg hadde falt for fristelsen å sjekke mobilen....
ScaryMama Skrevet 8. april 2008 #17 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil ikke kalle det snoking, men hvis jeg kjeder meg så kan jeg godt finne på å lese meldingene hans. Han får også lese mine, men han syns ikke det er noe interessant... Venninnene mine får også lov til å lese meldingene mine, så alle vet at telefonen min ikke er privat.
PlinkiPlonk Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Så du har bare kommet til å sittet der med handa i fanget,uten å undersøke ting?! På noet vis måtte du ha fått "snoket" til deg opplysninger om evt utroskap, snoking det og. Ja han henter mld hos meg og jeg hos han, visst det er sånne artigmld, ser ikke noe galt i det. Vi stoler på hverandre og har ingentng å skjule. Virker rart når noen beskytter tlf og pc med nebb og klør for at kona eller mannen ikke skal få se.
Twins i magen <3 Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Å snoke er kanskje ikke så veldig heldig... vi er heldigvis rimelig avslappet ifht mobilene våre, og om en av oss får en melding og den andre er i nærheten er det ofte den som åpner meldinga. Siden vi har ingenting å skjule har det ikke noe å si. Vi bruker ofte hverandres mobiler. Noen ganger har vi bare en med oss også, alle vet de kan få tak i oss begge stort sett uansett hvilken mobil de ringer
Gjest Skrevet 8. april 2008 #20 Skrevet 8. april 2008 Hvis det er meg du sikter til, så hadde jeg nok funnet det ut på andre måter ja. Mobilen er nok det siste jeg hadde sjekket. Har ALDRI sjekket den, rett og slett fordi jeg ikke har noe grunnlag til å gjøre det. Mobilene våre ligger alltid i gangen på kommoden, så hvem som helst kan egentlig bare se. Syns ikke alltid at han bør vite alt venninnene mine spør meg om, iallefall ikke hvis jeg vet at det er noe som ikke skal komme ut. Hender han er flink til å forsnakke seg, derfor sier jeg aldri noe til han som ingen skal vite. Vi beskytter overhodet ikke mobilen eller pc`n med neb og klør. Her er alt felles eie, men syns det er for dumt å snoke/smugtitte på samboers telefon. For MEG føles det som om jeg ikke stoler på han hvis jeg gjør noe slikt.
ScaryMama Skrevet 8. april 2008 #21 Skrevet 8. april 2008 Men det er jo flere av oss som ikke smugtitter, men leser rett foran mannen. Hva syns du om det?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #23 Skrevet 8. april 2008 Snoke? jeg kan lett finne på å lese min kjæres meldinger, flere ganger jeg har lurt på noe jeg har skrevet eller for eks har måttet finne ut noe annet på tlf hans. Jeg tar også tlf hans om den ringer eller åpner melding og leser høyt om han får det og jeg sitter nærmere tlf hans enn han. Hos oss er ikke dette akkurat noen stor synd, vi har ikke noe å skjule for hverandre og har også hverandres passord til mail osv. Skal sies at jeg aldri går inn på mailen hans om han ikke spør om jeg kan gjøre det for å finne noe, men jeg har full tilgang.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #24 Skrevet 8. april 2008 For å si det enkelt så hadde du gjort akkurat det samme hvis mannen før har driti seg ut:)
jåsjenta Skrevet 8. april 2008 #25 Skrevet 8. april 2008 Vi begge bruker hverandres telefon til tider, og hvis jeg får en melding fra en venninne som hun ikke vil at typen min skal se, så sletter jeg den så snart jeg har svart på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå