1 høne i haneflokken-født Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 bruker gul coop nå, men har lyst å prøve noe annet
olebrum78 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Enig med PuseTøsa.. Og så liker jeg godt den blå coop.. Står aroma el noe på den.....
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Bellarom, 100% arabica (kr 17,90 på Lidl). Ihvertfall frem til 1. mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå