Gå til innhold

Forslag til bok????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag til en bok god, som egner seg å ta med på sykehuset i tilfellet ting tar tid??? Noe som fenger, men kanskje ikke bare mord og krim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er velding glad i John Irving jeg da :o) Eks "Enke for et år " ,"Den fjerde hånden" og "Siderhusreglene" er fine, fine bøker! Eller kanskje "Alkymisten" av Paulo Coelho? Dette er jo også rimelige pocketbøker som ikke tar mye plass heller :o)

Skrevet

Er glad i pocet jeg og. De er så lett å ta med seg omkring! Billige å greie!

Skrevet

100 års ensomhet av Gabriel Garcia Marques. Mange sliter med starten fordi det er så mange som heter tilnærmet det samme, men jeg synes det er en helt fantastisk bok. Ellers er det en bok som heter The secret history av Donna Tartt som er drivende spennende som handler om et sært og utilgejngelig universitetsmiljø knyttet opp mot greskstudiene, hvor det er drap involvert uten at det er en krim. Tror egentlig jeg ville anbefale den mest for å få tiden til å fly..

Skrevet

Utvalgte emner i katastrofefysikk av Marisha Pessl leste jeg akkurat, synes den var veldig bra... litt i samme sjanger som Den hemmelige historien av Donna Tartt, mysterier uten at det er verken krim eller mord. Anbefales herfra, i hvert fall. :)

Skrevet

Skal du lese mellom riene mener du? Jeg tror ikke du får konsentrert deg om en bok da uansett hvor god den kan være. Min første fødsel varte kjempelenge og jeg er veldig glad i å lese, men det var ikke i mine tanker at jeg skulle hatt noe å lese på for dette trakk ut gitt...:) Men det kan jo være kjekt å ha en bok på barsel etter fødselen da så boktips er jo kjekt allikevel - hva med Anne B. Ragde - bra forfatter:)

Skrevet

Dan Brown har flere gode bøker (Da Vinci-koden er IKKE hans beste bok etter min mening), anbefaler "Engler og Demoner" eller "Iskaldt begjær" eller "Den digitale festning".

Lykke til!

Skrevet

Enig i at John Irving er bra, anbefaler også Hotel New Hampshire av han. Ellers, en av de beste jeg har lest er Den andre kvinnen av Douglas Kennedy. Den er ikke til å legge fra seg! Og A Special Relationship, også av Douglas Kennedy. Vet desverre ikke hva den heter på norsk.

Skrevet

Labyriten av Kate Moss er kjempebra!

Skrevet

Drageløperen eller Tusen strålende soler, samme forfatter, :)

Skrevet

Må litt le i forhold til å ta den med seg på sykehuset men.."supermamma-momstermamma" av Vera Michalsen er utrolig artig da:))

Skrevet

Supermamma-monstermamma skulle det stå..;)

Skrevet

Vi, de druknede. Caraten Jensen.

Skrevet

Det er forresten ikke helt blåst å tro at man kan lese mellom riene. Jeg leste den derre Anne B Ragde-boka. Nr to. Den er jo ikke spes tung eller bra etter min mening, men det var god tidtrøyte mens jeg ventet på at det skulle ta seg opp.

Ble litt skrålesning, da, men den boka krever ikke akkurat mye analyse.

Skrevet

Han heter Carsten. Sukk.

Skrevet

Hehe, så morsomt, Ceppi -det var det første jeg tenkte på og. John Irving er nydelig! Alkymisten er det hundre år siden jeg leste -tror jammen jeg må få fatt i den igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...