Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 alle babyer har jo en skriker stund i døgnet, og uheldigvis har mi fått den mellom 22 - 23 på kvelden. noen som vet om dette kan snues på, og fått tidligere på kvelden? og evnt hvordan?
cecilie25 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 har jeg aldri hørt før..... når min skriker, er det gjerne en grunn til det, sulten, tenner eller vondt noe sted.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 nei, det har heller ikke jeg opplevd med mine to. Når de gråter er de en grunn til det.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Kanskje han er overtrøtt? Hva med å legge h*n tidligere?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 kan få pupp rundt 21, raper, og skifter bleie, alt er liksom ok. hun sovner rundt 21.30 - 22.00, men våkner alltid igjen etter en halvtime til time, og alt jeg gjør for å trøste er nytteløst, hun må bare få skreket fra seg, noe som kan ta opptil en halvtime, førstes da tar hun puppen for så å roe seg, sover da fra rundt 23 til 7-8 på morgenen. hun er jo bare 4 uker, så det å ikke bli forstyrret i nattesøvnen er godt, men uvant. nr hadde ei slik skriker tid midt på natta, og hang i puppen annen hver time, natt som dag. men hun her er blid og fornøyd hele dagen, unntatt ved leggetid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå