1stor1liten =) Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 han er nå blitt 3 mnd. om kvelden til nå har han enten sovet på en av oss på sofaen eller sovnet og så flyttet til en vippestol (i liggestilling). når vi skal legge oss har jeg da enten satt vippestolen i sengen hans eller så har han ligget tett inntil meg siden fødselen =) men nå er det på tide med egen seng, nesten litt "synd", føles så trygt og godt å ha han nær meg
ScaryMama Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Man må ikke legge ungen i egen seng med mindre man har lyst da...
ruffen Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Du må finne rutiner som passer deg, og så gjøre det samme vær kveld. F.eks stell, pysj, mat, seng. Men det er vel en start å legge han i senga når han har sovna om kvelden, i stedet for i vippestolen. Eller du kan begynne med at han skal sovne i egen seng av seg selv med en gang. (For det er vel målet...) Det vi gjorde da, var å være i nærheten og gi han smokken når han begynte å syte litt. Men ikke ta han opp. Tok han opp hvis han hylte da, men roet bare ned og la han i senga igjen. Gikk ikke ut av rommet.
1stor1liten =) Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 det er målet ja, soverommet er i 2. etasje så jeg kan ikke bli sittende på rommet hele kvelden. hører greit op da. vil starte nå så han ikke blir et skikkelig stabeist senere å legge ,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå