selfangerkjerringa Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Vil bare ønske deg lykke til med ivf
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Å tusen takk, så hyggelig:) Jeg trenger alle lykkeønskninger jeg kan få, det nærmer seg uttak av egg nå!
selfangerkjerringa Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Spennende! Jeg har ingen førstehånds erfaring med ivf, men har jobbet mye med temaet i forbindelse med utdannelsen min
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Aha, er du sykepleier eller? Eller lege/bioingeniør? For øvrig kan du være glad for at du ikke har noen førstehånds erfaring med det, anbefaler ingen den medisineringen altså
selfangerkjerringa Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Fikk ikke sendt deg pm, Sunshine... jeg er utdannet historiker Har jobbet med sosialhistorie, samtidshistorie og teknologisk historie. Er forøvrig av typen som blir gravid bare jeg sitter i samme sofa som min mann. Det har både fordeler og ulemper.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hmm, har opplevd at jeg ikke kan motta PM flere ganger ja. Men jeg har jo profil?? Forstår ikke så mye av det der.. Du er historiker ja! Det høres ut som en utrolig spennende jobb, stemmer det eller? Haha, gravid av å sitte i samme sofa ja. Kanskje ikke helt ideelt det heller nei! Men mye billigere en IVF dog;)
selfangerkjerringa Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Definitivt rimeligere med sofa-metoden ja! Selv om folk har litt trøblete med å forstå at også DET kan koste... å bli uplanlagt gravid på et tidspunkt der man ikke har opptjent seg rett til foreldrepenger, f.eks. Og plutselig bli gravid med nr to før man har tjent nok til å ha rett på sykepenger (bekkenløsning). Utgifter til div prevensjonsmidler, og nå til slutt the ultimate solution: sterilisering. men selvsagt: glad jeg slipper gå gjennom det dere gjør nå! Krysser fingre og håper dere slipper "billig" unna og snart kan kose dere med spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå