mine små alver... Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Veldig rart å ha en "bestillt time" til fødsel asså. Masse tanker og mye spenning nå. Gleder meg til å få gutten min og håper seff allt vil gå bra denne gangen også:=) Ha en fin uke videre!!
familieliv Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Å så spennende!!!! Ønsker deg masse lykke til!!! Snart har du gogutten din:)
Lille Trille* Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Vil bare ønske deg masse lykke til! Kanskje litt rart å ha "en bestilt time" som du sier, men på mange måter er jo det litt praktisk også. Greit å vite at du veldig snart får møte gutten din! Som sagt: LYKKE TIL!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Heldig du er som får se babyen din snart =) Masse lykke til =)
Emilie&Markus Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Oi, oi, så spennende.. Sitter her og misunner deg altså, skulle ønske jeg hadde en dato og et klokkeslett og forholde meg til også, men sånn blir det nok ikke.. Lykke til!
mine små alver... Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 åå F"%#!&!! kom inn på riksen og var seff ikke moden nok..... Ble strippet og sendt hjem igjen med ballong kateter og innlegges ikke før i morgen tidlig igjen.(hvis det ikke skjer noe i natt da?) Og Fy F!%/&%/!# Så vondt det gjør..masse vonde "rier"nå.... Så kan ta tid dette ja. Håper det skjer mye i natt da så jeg slipper mange modningspiller i morgen.. Tusen takk for alle lykke-ønskninger foressten=)
Gemini77 Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Hei, Så spennende å få oppdatering fra deg!! Skal jo som du kanskje husker inn på riksen på torsdag for igangsettelse. Er litt spent på hvordan de gjør det der i forhold til Ullevål hvor jeg ble igangsatt sist. Men hadde ikke du 1 cm åpning i uke 34? Da må du vel være moden!!?? Jeg har absolutt ikke noen åpning, og det er kun nedre del av livmorhalsen som er myk, så jeg er spent på hva de gjør på riksen på torsdag. Håper på gele som jeg fikk sist jeg da.. Kunne du dra hjem med en gang de hadde satt ballong kateteret?? Og hva i huleste er det? :-) Lykke til! Husk at det går fremover når man har vondt i det minste... Klem
Supermamm Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Ville bare ønske deg lykke til! Håper det skjer noe i løpet av natta da! : )
mine små alver... Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk =) Ballong katetert datt ut!!!..etter bare 3 timer. Tydelig at den gjorde jobben sin fort..så nå er det bare å vente og håpe det tar seg opp igjen da...... Det er lov å sende meg "fødestøv" her...hehe. =)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Hei, vennen! Tenker så fælt på deg nå!! "Fødestøv" (whatever that is, thi-hi) er herved sendt i bøtter og spann:-). Stooooooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå