Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Fikk positiv test på søndag og igår begynte jeg å blø. Bare bittelitt. Kan det være at jeg mister nå eller kan det være noe annet?
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 litt blødning er helt normalt. tror ikke det er noe å bekymre seg for. blir det mye blod så må du sikkert snakke med legen. du får satse på det holder seg på litt blod.
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Off helt i høygir her nå.. Har mistet før å er så redd for at det samme skjer igjen
Gjest Maja:) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hei! Jeg er 5+6 i dag, og både på lørdag og søndag blødde jeg bittelitt, bare snakk om et par dråper. Jeg ringte til legen på mandag for å bestille time, og nevnte også på miniblødningen. Hun sa at det ikke var unormalt å blød bittelitt, så jeg fikk ikke time før om et par uker. Jeg har valgt å ta det helt med ro.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 huff. håpe alt går bra denne gangen. lykke til *stor klem fra meg*
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Takk skal prøve å roe meg ned litt her jeg også. Jeg tror jeg blør litt enn et par dråper. Er bittelitt blod på papiret hver gang jeg er på do. Men det er veldig lyst...
Gjest Maja:) Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Hun på legekontoret mitt sa at jeg kunne komme innom med en urinprøve hvis jeg ønsket det, men siden jeg ikke har blødd noe mer, kommer jeg ikke til å gjøre det. Den legetimen jeg bestilte er den første undersøkelsen, og da også legens bekreftelse på at jeg vrikelig er gravid!
scoobydo Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 hei... Jeg har hatt to blødninger allerede, er 8+4 i dag... første blødning var forrige uke... var berre litt på dopapiret som du beskriver.. veldig lyst... men i går blødde jeg i 7-8 timer... + litt i dag tidlig... har vært på tidlig ul etter begge blødningene og alt står bra til med barnet... så en blødning betyr ikke nødvendigvis at noe er galt Tenk positivt... selv om det er fryktelig vanskelig å la være å bekymre seg....og er nok enda vanskeligere om man har mistet en gang før... lykke til ... håper alt er bra:)
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 Takk for det Dere jenter er helt supre altså Hva skulle man gjort uten dere
Gjest Maja:) Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Hehe, ja, det sier jeg også! Det er flott å ha et forum, ja mange forum, hvor vi kan ta opp alt mulig vi lurer på rundt det med graviditet. Her har man jo mange eksperter, for her er det folk som har opplevd mye!
scoobydo Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 det er det utrulig godt å ha en slik plass kor man kan dele bekymringar... Etter nokon dagar her inne fekk eg inntrykk av at det var fryktelig mange som mista... men trur det er mange som blør der alt går bra og!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Tror det er en litt sen festeblødning du har! Jeg hadde en slik du beskriver da jeg var 4+0. Blødde litt lyst iblanda utflod hele dagen. Det var mest når jeg tørket meg. Er 6+ 4 i dag og testen er knallpositiv enda..Ville tatt en ny test om et par dager, den vil bli raskt svakere eller negativ hvis det er en kjemisk graviditet du har! Lykke til!! Går nok fint skal du se:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå