Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt fint med bebisen:) Vokst akkurat som han eller hun skal:) Ååååå det var godt!!! Det er like fantastisk hver gang å se den lill krabaten turne rundt inni der!! Armer og bein i alle retninger og smatting med den lille munnen!!:)) De er så små og likevel så utrolig ferdig, hvis dere skjønner hva jeg mener!! To uker til neste gang så da er det bare å ruge videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere!! Da vet du akkurat hvordan jeg har det i dag! :o)

hehe, veldig deilig å lette fra bakken noen ganger assa ;)

Skal du til ny ul om to uker?

Skrevet

Så deilig å vite at alt er vel inni der. Ca en uke siden jeg var og jeg har akkurat begynnt å "lande". Hvorfor er du så ofte på ultralyd?

Skrevet

Helt nydelig!!!

Ja, jeg blir fulgt opp på sykehuset pga lupus antikoagulant. Bruker medisiner. Veldig godt og betryggende å være der:)) Men, jeg har mistet tre ganger tidligere og formen er topp og føler meg ikke spesielt gravid så jeg lever litt fra uke til uke:)) Må liksom se med egne øyne at alt går bra inni der:))

Skrevet

Så bra!!Er deilig og se at alt er bra, man får ett skikkelig 'happy-rush' :)

Det er jo helt utrolig hvor fort de blir til små babyer, ble helt overreasket over hvor mye man kunne se så tidlig :)

Har også mistet 3 ganger uten at det er funnet ut hvorfor, har vært på 4. ul men sliter fortsatt med å venne meg til at jeg faktisk er gravid og det er liv men det kommer vel etterhvert :)

Skrevet

Så bra at de følger deg opp så godt da! :o)

Formen min er også på topp så jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! Men nå som vi vet at alt er bra med babisene våre så får vi bare nyyyte det :)

Det går nok veien for deg denne gangen, skal du se :o)

Skrevet

Jeg er så ofte på ul pga en sykdom som heter lupus antikoagulant. Trombosetendens. Bruker medisiner så da er sykehuset behandler og de som følger opp:))

Mistet tre ganger etter sønnen min. Men , så fant de ut dette så da startet jeg på medisiner og fikk ei herlig jente i april 07. Og så har jeg termin i oktober 08:))

Til Dollface kan jeg bare si at når du begynner å kjenne liv der inne så får du ett helt annet forhold til alt sammen:)) Da er det de små sparkene som gir Happy-rush!!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...