piami Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Alt fint med bebisen:) Vokst akkurat som han eller hun skal:) Ååååå det var godt!!! Det er like fantastisk hver gang å se den lill krabaten turne rundt inni der!! Armer og bein i alle retninger og smatting med den lille munnen!!) De er så små og likevel så utrolig ferdig, hvis dere skjønner hva jeg mener!! To uker til neste gang så da er det bare å ruge videre:)
ChellBell - har født! Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Gratulere!! Da vet du akkurat hvordan jeg har det i dag! ) hehe, veldig deilig å lette fra bakken noen ganger assa Skal du til ny ul om to uker?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Så deilig å vite at alt er vel inni der. Ca en uke siden jeg var og jeg har akkurat begynnt å "lande". Hvorfor er du så ofte på ultralyd?
piami Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Helt nydelig!!! Ja, jeg blir fulgt opp på sykehuset pga lupus antikoagulant. Bruker medisiner. Veldig godt og betryggende å være der:)) Men, jeg har mistet tre ganger tidligere og formen er topp og føler meg ikke spesielt gravid så jeg lever litt fra uke til uke:)) Må liksom se med egne øyne at alt går bra inni der:))
Rascal_4.11<3 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Så bra!!Er deilig og se at alt er bra, man får ett skikkelig 'happy-rush' Det er jo helt utrolig hvor fort de blir til små babyer, ble helt overreasket over hvor mye man kunne se så tidlig Har også mistet 3 ganger uten at det er funnet ut hvorfor, har vært på 4. ul men sliter fortsatt med å venne meg til at jeg faktisk er gravid og det er liv men det kommer vel etterhvert
ChellBell - har født! Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Så bra at de følger deg opp så godt da! ) Formen min er også på topp så jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! Men nå som vi vet at alt er bra med babisene våre så får vi bare nyyyte det Det går nok veien for deg denne gangen, skal du se )
piami Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg er så ofte på ul pga en sykdom som heter lupus antikoagulant. Trombosetendens. Bruker medisiner så da er sykehuset behandler og de som følger opp:)) Mistet tre ganger etter sønnen min. Men , så fant de ut dette så da startet jeg på medisiner og fikk ei herlig jente i april 07. Og så har jeg termin i oktober 08:)) Til Dollface kan jeg bare si at når du begynner å kjenne liv der inne så får du ett helt annet forhold til alt sammen:)) Da er det de små sparkene som gir Happy-rush!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå