*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 hei igjen :-) lurer på om du kan se om jeg er blitt befruktet nå? hadde EL i helga. Å er så spent. Du og Aurora har spådd meg gravid denne pp. Så jeg er så spent at du aner det ikke. :-) jeg 140385 han 010481 Takk for svar.
Mamalari Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Får opp ja på at det har klaffet nå.. Håper virkelig det jeg får opp stemmer. Krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos deg nå
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Det håper jeg også. Hadde blitt SÅ glad :-) Hvordan finner jeg ut at jeg er gravid? symtomer? Takk for at du tar deg tid til oss :-)
Mamalari Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 tror ikke du vil ha så mange symptomer.. Litt murringer og trøtthet er det jeg får opp. Føler du vil ha litt like symtomer som du har når du venter mensen.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 oki. Da får jeg ømme bryster og vondt i ryggen. :-) Nå tror du jeg kan teste meg? har ikm 18/19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå